חדשות בארץ

דרמה במפלגת העבודה: הרצוג הודח מתפקידו, גבאי ופרץ ממשיכים להתמודד

בבחירות שהתקיימו הערב למפלגת העבודה הודח יו"ר המפלגה יצחק הרצוג ונדחק אל המקום השלישי. אבי גבאי ועמיר פרץ יתמודדו על המקום הראשון

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג הודח הערב (שלישי) מתפקידו כיו"ר מפלגת העבודה. השניים שהקדימו אותו בסיבוב ההתמודדות הם אבי גבאי ועמיר פרץ, מה שאומר שאחד משניהם יהיה היו"ר הבא של המפלגה.

לאחר ספירת הקולות נודע כי עמיר פרץ קיבל 32.7% מהקולות, ובמספרים: 10,141 קולות, אבי גבאי קיבל 27% שהם 8,395 קולות ואילו הרצוג הגיע למקום השלישי עם 16.7% - מה שאומר 5,204 קולות בלבד.

יתר הקולות חולקו בין המתמודדים הנוספים: אראל מרגלית קיבל 16.1% מהקולות ועמר בר לב 6.9%, אבנר בן זקן קיבל 0.18% מהקולות והוד קרובי קיבל 0.03%.

מתוך מתפקדי הליכוד הצביעו בסך הכל 59.04%, אולם מאחר שאף אחד מהמתמודדים לא זכה ביותר מ-40% צפוי להתקיים סיבוב שני בין פרץ לגבאי ביום שני הקרוב, בשבוע הבא.

בסיום הבחירות מסר ח"כ יצחק הרצוג: "חברות וחברי מפלגת העבודה אמרו את דברם ואני מכבד את הכרעתם. אני מברך את עמיר פרץ ואבי גבאי שעלו לסיבוב השני ומאחל הצלחה לשניהם. בימים הקרובים אתייעץ עם חברותיי וחבריי במחנה הגדול שיש לי במפלגת העבודה לגבי תמיכתי בסיבוב השני".

תגיות:פריימריזיצחק הרצוגעמיר פרץמפלגת העבודהאבי גבאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה