חדשות בארץ

6 מחבלים בכניסה לירושלים: בחסדי שמים סוכל פיגוע ענק

6 תושבי השטחים שהו ברכב שעורר את חשדם של לוחמי כוחות הביטחון במחסום מזמוריא. בבדיקה נמצאו תיק ובתוכו סכינים, רימוני הלם ובקבוקי תבערה כשבתוכם חומר דליק

  • י' תמוז התשע"ז
(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

אנשי כוחות הבטחון הפועלים במחסום מזמוריא הבוקר (שלישי) ברכב שהגיע למעבר והתכוון להיכנס לתוך שטחי ישראל. הרכב עורר את חשדם של הלוחמים כיוון שמספרי לוחיות הזיהוי שלו, הקדמי והאחורי, לא היו זהים.

הלוחמים הורו לנהג הרכב לעצור בצד, והנחו את כלל יושבי הרכב לצאת לצורך בידוק. הלוחמים הופתעו לגלות כי ברכב ישבו 6 תושבי שטחים שלא היה ברשותם כל תעודה מזהה. בחיפוש שבוצע ברכב אותר תיק ובתוכו סכינים, רימוני הלם ובקבוקי תבערה כשבתוכם חומר דליק.

המעבר נסגר , חבלן הוזעק למקום והזירה נסגרה עד לסיום בדיקתו. בחקירתם הראשונית הודו החשודים כי תכננו להגיע לירושלים ולבצע פיגוע.

החשודים הועברו לחקירה במג"ב עוטף ירושלים.

מהמשטרה נמסר: "ברגעים אלו נמנע נסיון להוציא לפועל פיגוע שיכלו בגזרת ירושלים להיות לו תוצאות קשות. המאמצים לאיתור, מניעה וסיכול נסיונות של מפגעים לממש כוונותיהם לבצע פיגוע נמשכים כל העת בתוך ירושלים ובדגש למעברים בעוטף ירושלים. תפיסת הרכב ומעצר החשודים במעבר מזמוריא הינה נדבך מרכזי ונוסף לפעילות המבצעית החכמה המבוצעת כל העת".

עוד נמסר בהודעת המשטרה כי "לוחמי מג"ב הפועלים בגזרת העוטף מהווים מעטפת בטחונית חשובה למניעת כניסת גורמים עוינים בהם מפגעים לתוך שטחי ישראל בדגש לירושלים ופועלים לשמירה על בטחונם של התושבים".

תגיות:פיגועמחסום מזמוריא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה