חדשות בעולם

נאס"א נאלצה להכחיש: "אנחנו לא מחזיקים ילדים חטופים על המאדים"

תוכנית רדיו פופולארית הפריחה תיאורית קונספירציה לפיכך נאס"א מתפעלת רשת חוטפי ילדים שמבריחה את החטופים אל המאדים, ולפעמים אף רוצחת אותם. נאס"א נאלצה להכחיש

  • י' תמוז התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אם רציתם עוד הוכחה לכך שאנחנו חיים בעידן האבסורדיות, כל מה שאתם צריכים הוא תיאורית הקונספירציה החדשה המשוטטת בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ארה"ב. ביום חמישי שעבר, אורח בתוכנית רדיו של אלכס ג'ונס, דמות תקשורתית אמריקאית עם רקורד נרחב בהפצת קונספירציות, טען כי נאס"א מתפעלת רשת של חוטפי ילדים המבריחים אותם למאדים – פלנטה הנמצאת במרחק פעוט של 33.9 מיליון מיילים מכדור הארץ, ושאף אדם טרם הצליח להגיע אליה. לפי אותו 'מומחה', רוברט דיוויד סטיל, נאס"א חוטפת את הילדים ושולחת אותם למסע של 20 שנה בתומו הם מגיעים למאדים ומשמשים שם כעבדים (איך הם נשארים ילדים אחרי מסע כה ארוך? אל תבלבלו את סטיל עם עובדות).

"לפעמים החוטפים מטילים עליהם אימה כדי שיהיה אדרנלין בדם שלהם ואז רוצחים אותם" טען סטיל. "אז הם משתמשים באיברי הגוף שלהם ובמח העצם שלהם בתור תרופה נגד הזדקנות".

גאי ובסטר, דובר פרויקט מאדים בנאס"א אמר בתגובה כי אין כל בסיס לשמועות על בני אדם הנמצאים כיום על המאדים. "אין שום בני אדם על המאדים. יש שם רכבי חלל – רק בשבוע שעבר היתה שמועה שאין שם – אבל יש שם רכבי חלל, ואין שום בני אדם".

לא שהתגובה הזו – או האבסורדיות של הטענות – תפגע בקריירה של ג'ונס. לתוכנית הרדיו שלו, המשודרת ב-180 תחנות בארה"ב, מאזינים מיליונים. בנוסף, זו אחת מתוכניות הרדיו החביבות על הנשיא דונאלד טראמפ. עד כה, אם זאת, טראמפ לא הביע את דעתו בשאלה האם נאס"א, סוכנות ממשלתית, אכן נוהגת לחטוף ילדים ולשלוח אותם מחוץ לכדור הארץ.

תגיות:נאס"אמאדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה