חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: מזל"ט ישראלי נפל בדרום עזה

מקווה טהרה לעילוי נשמת הרבנית דרעי, הצעת חוק שכירות הוגנת אושרה לקריאה שניה ושלישית, וחומרים רעילים התגלו בצמידי ילדים. כל מה שחשוב לדעת

רוכב שמיים (צילום: דובר צה"ל)רוכב שמיים (צילום: דובר צה"ל)
אא

חדשות

מזל"ט ישראלי נפל בדרום עזה: מטוס זעיר ללא טייס מסוג "רוכב שמיים" נפל באזור דרום עזה. אין חשש לדליפת מידע.

חומרים רעילים בצמידי ילדים: משרד הבריאות קובע כי "קיימים חומרים רעילים בתכשיטים ומוצרים המיועדים לילדים - התקינה הקיימת מחוררת". להרחבה, לחצו כאן.

חוק שכירות הוגנת: הצעת החוק שנועדה להסדיר את היחסים בין השוכר למשכיר אושרה לקריאה שנייה ושלישית. בין התוספות שנכנסו: השוכר רשאי לבצע תיקונים בדירה ולהוריד את ההוצאות משכר הדירה הבא. עוד נקבע כי אם המשכיר הזמין תיווך - הוא יישא במלוא העלות

יהרסו הבתים של רוצחי מלכא וטהרלב: כוחות צה"ל מסרו צווי הריסה לבתי משפחות רוצחי הדס מלכא ואלחי טהרלב הי"ד.

החל הפריימריז לראשות מפלגת 'העבודה': היום יבחרו כ-52 אלף מתפקדי העבודה את המועמד שלהם לראשות המפלגה מתוך שישה מועמדים שהגיעו לקו הסיום. הקלפיות ייפתחו בעשר בבוקר וייסגרו ב-9 בערב.

מקווה טהרה מפואר לעילוי נשמת הרבנית דרעי: חודשיים לאחר פטירת אמו של יו"ר שס ושר הפנים אריה דרעי, נחנך מקווה טהרה במושב אדרת אשר חדר בו הוקדש לעילוי נשמת הרבנית אסתר דרעי.

 

חוץ

צפון קוריאה שוב בשיגור מתגרה: צבא דרום קוריאה טען כי הטיל הבליסטי שוגר הלילה מחלקה המערבי של צפון קוריאה, ונחת מול חופה המזרחי. יפן מסרה כי ייתכן שהטיל נחת בתוך "המים הכלכליים" שלה.

''עזה – כלי בידי קטאר איראן ותורכיה'': כותבים בעיתונות המפרץ מאשימים את איראן, תורכיה וקטאר כמובילי ההסלמה ברצועת עזה למען האינטרסים שלהם והקרבן הוא העם העזתי.

ארה"ב לאונסק"ו: הפלסטינים משקריםהשגרירה ניקי היילי שלחה מכתב למזכ"לית אונסק"ו ובו הבהירה את ההתנגדות האמריקנית להצעה להכיר במערת המכפלה כאתר מורשת פלסטיני.

 

מזג האוויר

היום: תחול ירידה קלה בטמפרטורות. הקלת מה בעומס החום. עדיין חם מהרגיל עד שרבי בהרים ובפנים הארץ והביל במישור החוף. ישררו עומסי חום כבדים ברוב האזורים. הלילה: מעונן חלקית ויתכנו הגבלות ראות לאורך מישור החוף

רביעי: נאה. תחול ירידה בטמפרטורות ותורגש הקלה בעומסי החום. עדיין מעט חם מהרגיל לעונה.

חמישי: מעונן חלקית עד בהיר. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת ויחזרו להיות רגילות בעונה. תורגש הקלה נוספת בעומסי החום.

שישי: בהיר עד מעונן חלקית. הטמפ' יהיו רגילות לעונה

תגיות:כותרות ב-60 שניותמזל"טעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה