פיתוח האישיות

חולת סרטן בפוסט מרגש ומלא השראה: "ניסים קורים בכל יום, אני אחד מהם"

עורכת הדין האמריקנית סוזן לינדלי חיה עם סרטן המעי הגס מאז שנת 1998. בפוסט מעצים ומלא השראה היא חולקת את הנס הפרטי שלה, עם חולי הסרטן באשר הם

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

עורכת הדין האמריקנית סוזן לינדלי חיה עם סרטן המעי הגס מאז שנת 1998, לכשאובחן בגופה. כיום היא עומדת בראש ארגון שהקימה בשם YES - האמון על עזרה משפטית לאנשים שחיים עם גידולים גרורתיים בכבד, ואת הטור הזה שלה פרסמה לינדזי אשתקד כשמטרתה העיקרית היא להראות את נקודות האור שבהתמודדות עם המחלה הנוראית. 

בימים אלו ולאור פרשת רופאי הדסה - נדמה שאין מתאים יותר מאשר לפרסם את דבריה המעצימים, שמלמדים שלמרות הקושי ולצד הציפייה לניצחון הגדול - יש הרבה ניצחונות קטנים בדרך, שאסור להתעלם מהם: "קלואי ואני טיילנו הבוקר בשדה ועשינו את דרכנו לגדר תיל ישנה", פותחת לינדלי וכותבת. "לאורך החוט ההוא, פרחו שיחי אוכמניות עמוסי פרי, שחיכינו ימים רבים לפריחתם. תחילה ראינו כיצד הופיעו על השיח הגרגרים הקטנים, אחר כך הבחנו בשינוי הגוון הבוסרי שלהם מ'ירוק' ל'אדום' וכעת צבעם מוכיח שהם מוכנים לאכילה. 

"הסתכלתי על קלואי שלי כשהיא צווחת בשמחה, מוכנה ומזומנה למלא את הסל הקטן שלה בפירות האהובים. השמש זרחה ואני התענגתי על אושרה הפשוט של הבת שלי, ביום אביבי ונעים. פתאום, בלי שום הכנה מוקדמת, הבנתי כמה ברת מזל אני שאני בחיים, ודווקא באותם רגעים הרגשתי שאני חיה באופן מלא - למרות שבמעי הגס שלי משתוללים תאים חולים שמאיימים להפיל אותי שדודה בכל רגע. 

"בבוקר הזה, ידעתי מעל לכל צל של ספק - שנהנה מיום שכל כולו נס. כשצעדנו בחזרה למכונית, קלואי כבר טרפה את כל האוכמניות שלה וצחקה צחוק משחרר...זה היה הרגע שבו הבנתי שרגעים כאלה, הם מה שהופך את החיים לכל כך מדהימים. נכנסו לאוטו, ומתוך הרגל הפעלתי את הרדיו. ברקע התנגנו המילים שתיארו בדיוק את מה שחשבתי והרגשתי באותם רגעים: 'ניסים קורים, ניסים קורים. הראית לי את זה בלי לומר מילים. האמונה שלי לא עיוורת, ואני לא צריך כנפיים שיעזרו לי לעוף. ניסים קורים, ניסים קורים".

"ניסים באמת קורים, כי את הטור הזה אני כותבת בזמן שאני מחכה לתוצאות סריקות חדשות, בדור שהוא כל כולו ניסים. קחו למשל את נס ההדמיה - שמתאפשרת הודות להתקדמות הטכנולוגית שנעשתה בעשורים האחרונים. גם אם אשב יום שלם כדי לכתוב לכם את כל הניסים שאני רואה במסגרת ארגון YES, לא אצליח. 

"לעולם לא אפגוש ואכיר את כל האנשים שעומדים מאחורי עשרות הבדיקות שנעשו לי ב-17 השנים האחרונות, מאז האבחנה שלי. לעולם לא אוכל להודות לכולם על היכולת לקרוא את התוצאות, לעזור בבחירות חשובות, לעודד ולהיות שם בשביל מי שהכי זקוק להם - חולי הסרטן. הידע הרב מחד והעזרה הגדולה מאידך, מספקים תקווה יומיומית לחולים ועל כך אני אסירת תודה. 

"מתוך הפרספקטיבה של חולת סרטן, בדור של אחת המחלות הכי קשות להתמודדות - אני אומרת לכם שניסים קורים כל יום. אחד מהם שהתרחש ממש לאחרונה ובו צפיתי במו עיניי הוא של ילד בן 12 בשם בריאן מקלאוד - שניצל והבריא לחלוטין מסרטן המעי הגס. הניסים נמצאים מסביבנו ואני זיהיתי את שלי בשיח האוכמניות השחור, באושר של הילדה שלי, בחמלה של האחיות והרופאים כלפיי, בחביבות של החברים ואהבת המשפחה שלי. ואם אתם קוראים את זה, גם אתם חלק מהנס שלי. ניסים קורים מסביב... האם אתם כבר מצאתם את הנס שלכם היום?"

(מוקדש לרפואתם של כל חולי עמו ישראל, ובפרט לרפואתם וישועתם של ילדי 'הדסה')

תגיות:אישיותחוליםטורהעצמהסרטןנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה