כתבות מגזין

מה אכפת לך לקבל מיליון דולר? רק תן נשיקה אחת לתפילין וזהו

"תדע לך לנשק תפילין זה כמו לקבל מיליון דולר, מה אכפת לך אם החב"דניק הזה ייכנס אליך ורק תנשק את התפילין?" סיפור מרגש עם סוף טוב במיוחד

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

ר' יוסף לוין, שליח חב"ד בקרית מלאכי, מספר בטורו באתר 'חב"ד אינפו' סיפור מיוחד על מבצע תפילין: "לפני כמה זמן עבדתי באזור תעשיה קריית מלאכי. לאחר סיום העבודה הייתי עושה סיבוב עם התפילין כדי להניח לבעלי עסקים. כל יום היה לי מסלול קבוע, ובאמת ראיתי הצלחה גדולה במבצעים, רק משרד אחד גרם לי צער. מדי פעם הייתי נכנס למשרד הזה כדי להניח תפילין, אך ללא הצלחה.

"בן אדם שעבד שם אמר לי שהוא לא מאמין במציאות הבורא, וכל פעם שאני הייתי בא היה לועג לי ולבקשתי. לא ידעתי מה לעשות", ממשיך לוין בסיפורו. "צמוד למשרדו הייתה מסעדה, שבה בעל המסעדה היה קבוע מניח תפילין אצלי. התייעצתי עימו כיצד להסביר לשכנו על חשיבותה של הנחת התפילין, ולפתע עלה לבעל המסעדה רעיון. הוא ניכנס למשרד של שכנו ואמר: 'תדע לך לנשק תפילין זה כמו לקבל מיליון דולר, מה אכפת לך אם החב"דניק הזה ייכנס אליך ורק תנשק את התפילין?' וזהו, הוא הסכים".

"ובאמת כך היה, מדי יום הייתי נכנס למשרדו והייתי שם לו כיפה, הוא היה מנשק את התפילין והייתי הולך. מדי יום כך אני נוהג, כבר כמה שנים", מספר הרב לוין.

"לפני שאני הולך לישון אני כותב דו"ח על כמות האנשים שהניחו תפילין. ערב אחד לפני שהתחלתי לכתוב דו"ח חשבתי על הבן אדם הזה שמנשק תפילין, אולי גם לכתוב עליו למרות שהוא לא מניח תפילין,  אבל בכל זאת יש בזה קשר למבצע תפילין, אז כתבתי על כמות האנשים שהניחו, ובחור אחד שנישק.

"למחרת עשיתי את המסלול הקבוע שלי, וכשסיימתי להניח תפילין לבעל המסעדה לפתע נכנס שכנו וניגש אלי ואמר: 'היום בא לי להניח תפילין'.  הוא הניח תפילין בהתרגשות רבה, ואני נזכרתי שרק אתמול החלטתי להוסיף אותו לדו"ח היומי. כשסיפרתי לו את זה הוא היה ממש המום.  הוא אמר לי שמסיבה לא מובנת נפל עליו חשק להניח תפילין. הוא המשיך מאותו יום כל יום להניח תפילין", ממשיך הרב לוין את שאירע.

והסוף המפתיע: "אחרי כמה חודשים סיימתי לעבוד באזור תעשייה קריית מלאכי ועברתי לבית דפוס באשקלון, כשבאתי להיפרד הבן אדם הזה אמר לי: 'אל תהיה עצוב, אני אקח תפילין ואניח לאנשים פה באזור במקומך'"...

תגיות:חב"דתפילין'הרבי מיליובביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה