חדשות יהדות

הרב זמיר כהן בהתייחסות ראשונה לסאגת ההשמצות: "הטעו את אחד הרבנים הגדולים"

"הרב שדיבר נגד הדברות הוטעה על ידי מחרחרי מדון. יש לנו הסכמה של גדולי הדור על מסך צופיה ועשינו זאת בברכתם", דבריו הכנים והחדים של הרב זמיר כהן בתגובה להשמצות שהושמעו בשבוע האחרון נגד הארגון

הרב זמיר כהן (צילום: פלאש 90)הרב זמיר כהן (צילום: פלאש 90)
אא

"עד להיכן הגיעו אותם שמשמיצים אותנו כך? כל כך חבל שהצליחו להכשיל את אחד מתלמידי החכמים הגדולים בטעות החמורה הזו", את הדברים הנ"ל אמר הרב זמיר כהן, בתגובה להכפשות שנפוצו בשבוע האחרון, בהן נטען כי ארגון הידברות משווק כביכול את מסכי צופיה למגזר החרדי.

בתכניתו השבועית ברדיו קול חי, התייחס הרב זמיר למקרה בפרוטרוט במענה לשאלת מאזין: "הרב שדיבר נגד מיזם "צופיה" וכשל והוטעה על ידי קו של מחרחרי ריב ומדון", הוא אמר. "קשה להם לראות בהצלחתם של אחרים, ולכן הם קלקלו. בתחילה אמרו שאנו מקבלים כסף מהקרן לידידות הנוצרית על כל מסך שאנו מוכרים, אבל אחר כך פרסמו התנצלות".

הרב זמיר המשיך והקריא הסכמה של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ומרן הרב שלום כהן שליט"א שסומכים את ידיהם על מיזם צופיה. מדובר במכתב שנכתב בראש חודש אדר תשס"ט ומופיעה בו ההמלצה הבאה: "בהיות וציבור החוזרים בתשובה מתרבה ובצוק העתים רבים אינם זוכים לשמוע מידי יום שיעורי תורה ובאין מים של תורה כל מרעין בישין עלולים להגיע בכלים אלקטרוניים ולהשפיע, הננו מברכים על היוזמה לייצר מכשיר שאין באפשרותו לקלוט שום דבר רע, אלא משדר דברי תורה, ואנו פונים לבית ישראל לסייע לארגון להקים דבר זה".

המסך הכשר ''צופיה''המסך הכשר ''צופיה''

הרב זמיר הדגיש שוב את מה שנאמר כבר מאז השקתו הראשונית של 'מסך צופיה'. "המסך אינו מיועד לאנשים חרדים מהבית. על המסך מופיעות המילים 'שיוויתי השם לנגדי תמיד', כדי שיבינו שהמסך הזה מיועד רק לתוכן נקי. אינני יודע מה סיפרו לרב שקם נגדנו, אולי אמרו שהמסך כולל גם דברים אחרים, אולי הרב חשב שזה מסך שיש בו גם וגם. אבל למי שרוצה לדעת את האמת – זהו מסך שמיועד רק לדבר אחד, ואחרי שווידאנו שאי אפשר לחבר את המסך חיצוני לשום ערוץ חילוני, וערכנו ניסיונות במשך שנים על ידי מומחים, רק אז הוצאנו את המוצר לשוק".

"כמו כן אנו משווקים ממיר שמתחבר למחשב והוא רק נותן תיבת מייל ותכני צופיה. זה נעול בפני כל דבר אחר. בצופיה יש בכל יום סיכום חדשות היום, דבר שנקי מכל רכילויות ומלשון הרע. יש תכניות לילדים עם פרקי אבות וכל התכנים המשודרים הם על טהרת הקודש. זה הרעיון של המסך. המטרה של הידברות היא לבנות, לחזק ולתרום. חלילה שיהיה עניין של קלקול או נזק".

תגיות:רבניםהרב זמיר כהןהידברותהשמצות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה