פעילות הידברות

מחרחרי המלחמה כלפי הידברות - שועלים קטנים מחבלים כרמים

הגיע הזמן לומר את האמת: ישנם עסקנים אפלים וכוחניים, שמנסים להסית כלפי הידברות. במקום לסייע במהפכת התשובה בעם ישראל, הם מעדיפים לפגוע בארגון שמקרב וקירב אינספור יהודים, ובלבד שיקבלו עוד קצת חשיפה. הדם על ידיהם

  • כ"ו סיון התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מעשה בחברה קבלנית שבנתה עיר שלמה תוך זמן קצר. כל מי שביקר בעיר, התרשם מיופייה, מהתכנון המרהיב, ובעיקר מאיכות חיי התושבים החדשים. אותם תושבים ניצלו מחיי מצוקה, ובנו בעיר החדשה את ביתם החדש באושר, בנחת ובשמחה.

אך בשולי העיר עמדו והשקיפו זאבים משועממים. הם לא לקחו חלק בבנייה של העיר (לפחות לא בהיקפים שמזכירים את הפרויקט הענק). הם לא גילו אכפתיות ויוזמה להילחם על כל אחד מתושבי העיר. לא הקדישו את חייהם למשימה החשובה. אבל יש להם הערות וביקורות, ואתם לא מתארים לעצמכם עד כמה. במקום להפנות את מלוא המרץ לסיוע בבנייה – הם עסוקים בלזרוע חורבן והרס בעיר הקיימת. אם העיר תיחרב, הם ירגישו צודקים ומאושרים יותר. ככה זה בעולם – בזמן שאנשים בונים, יש זאבים שהסיפוק שלהם מגיע מהרס וחורבן של דברים שאחרים בנו.

* * *

עוד מיום היווסדו, "זכה" ארגון הידברות לכיסי התנגדות קטנים ולא משמעותיים, שלא גרמו לנו לסגת מדרכנו לחזק את עם ישראל (ובמקרים רבים אחרים – להציל נפשות, פשוטו כמשמעו). אבל אחד המכוערים שבהם אירע בשבוע האחרון.

חבורת עסקנים מסוג אלים ומטיפני, העלילה על הידברות כאילו המסך הכשר "צופיה" פונה בעיקר אל הציבור החרדי. זעקות שבר נשמעו מכל עבר. אותם עסקנים אוחזים בחוצפה כזו שמסגרתה הם רצים אל רבנים, במטרה להכתיב להם מה לעשות. טענתם: הידברות מתכננת לשבור את החומות בציבור החרדי. לצערי אותם עסקנים החלו במתקפה כלפי ארגון שאני מברך מדי יום על הזכות להימנות על עובדיו.

המסך הכשר ''צופיה''המסך הכשר ''צופיה''

בשיא המתקפה, מישהו אפילו ביצע "צנתוקים" מכוערים ולא-חוקיים אל כל (או רוב) מספרי הטלפונים הכשרים בישראל, והשמיע להם "חשיפה" על ארגון הידברות, במטרה מכוונת לפגוע. מדובר, אגב, בקווים מסחריים, שאם מחייגים אליהם – בעלי הקו מקבלים תשלום ממפעילות הסלולר.

באחת ההקלטות של אחד מקווי-לשון-הרע שהגיעה לאוזניי, נחרדתי לשמוע טענות כאילו מנהלי הידברות מקבלים אחוזים ממכירת צופיה, וכי הקרן לידידות (קרן נוצרית פסולה) תומכת בהידברות. באותם קווים מרושעים מדברים על הרב זמיר כהן ללא תואר הרב (מבלי שהמרואיין מוחה בכך), ומפיצים לשון הרע מהסוג המכוער והרדוד ביותר, באצטלה-טמאה של מלחמת קודש. האווירה כפייתית, הניסוחים אלימים, האווירה מזכירה הכל מלבד יהדות. מדובר בחילול השם שאין כדוגמתו.

אותם שועלים קטנים שמובילים את "מאבק הקודש" לא מסייעים בקירוב לבבות ולו ב-1% ממה שהידברות עושה. הם לא הקימו מפעלי קודש שמונעים התבוללות או הפלות. הם לא מנסים בכלל להבין את הדור הנוכחי ואת מצוקותיו. הם לא מנסים להחזיר יהודים בחו"ל לכור מחצבתם. הם לא מנסים לספק אלטרנטיבות לתינוקות-שנשבו, אחינו ובשרינו מעם ישראל, ולגרום להם להכיר יהדות אחרת, מאירה, נעימה, שפויה. הם עסוקים במלחמות פנימיות, בשנאת-ישראל במקום באהבת-ישראל, וברור כשמש שמשהו בסיסי רקוב אצלם.

במקום לעזור לעם ישראל, הם עסוקים בלשבת בטריבונות, לצווח, לסכסך, להפיץ מידע שקרי, והכל כדי להרגיש שהם הכי צדיקים וקדושים. לדידם, האמת נמצאת אך ורק בכיס שלהם. לא עזרו הבהרות הידברות שצופיה לא מיועדת לקהל החרדי – הם בשלהם, ממשיכים את המסע שרק קווי-צנתוקים הזויים נותנים לו במה רחבה. אם אפשר לקבל דקה וחצי של תהילה עם חרון אף קדוש, למה לוותר? אם יש סיבה למסיבה – כלומר, סיבה למלחמה – אז למה לא לנצל זאת? לעזאזל ההסברים (המוכחים וההגיוניים) של הידברות. אם יש לנו הזדמנות ללשון הרע, ולהרוס עוד קצת את מפעל הקירוב האדיר הזה כדי לזכות בכמה דיווידנטים בעיני כמה טיפוסים קיצוניים שכמותנו – הרי לנו הזדמנות פז!

* * *

אבל אני מבטיח לכם, קוראים יקרים, שפיגועי השנאה המתועבים הללו רק ייצרו את האימפקט ההפוך. הידברות תמשיך לצמוח ולשגשג, תמשיך לחזק ולקרב יהודים רחוקים, תמשיך להציל נשמות – פיזית ורוחנית. הכל על פי ההלכה, והכל בהכוונת מורנו ורבנו הרב זמיר כהן שליט"א, וכמובן בהכוונת ובהסכמת גדולי הדור.

בשבוע האחרון אנו מוצפים בפניות מאינספור יהודים שמעריכים את הפעילות האדירה של הידברות, ומחזקים את ידינו. גם גדולי ישראל תומכים בהידברות. די לספר על ביקורו ההיסטורי של הרב קנייבסקי שליט"א בבניין הידברות לפני כחצי שנה; די לספר על פניות רבות של גדולי וחשובי הרבנים אל הידברות, על מנת לחזק את ידינו אל מול הפרץ העכור והרקוב של גל הקנאה והשליליות, מצד מיעוט זעיר, כוחני וצווחני.

ולמרות שאני לא חושב שהצווחנים ובעלי הלשון הרע יבינו זאת, עדיין אנסה להמחיש להם: אם הידברות תיפגע - ולו במעט - הדם יהיה על ידיכם. כן, אותו דם של יהודים שעוד עתידים להתקרב ולהתחזק דרך הפעילות הענפה של הידברות בארץ ובעולם. וגם הדם הרוחני של צאצאיהם. אם היתה בכם טיפה של יראת שמיים והבנה אמיתית בקירוב, הייתם מבינים שגם אם יש לכם השגות על פעילות הידברות – הפגיעה בארגון הקדוש הזה תפגע בסופו של דבר בכל עם ישראל. לא תוכלו לומר "ידינו לא שפכו את הדם הזה". גם אם יש השגות או חילוקי דעות – הגישה האלימה הזו, של יציאה באופן גורף נגד ארגון שלם, מבלי להקשיב לעובדות ומבלי לברר ולנסות להבין את האמת, רק מוכיחה שלא עומדת יראת שמיים מאחורי המתקפות. רק שנאת-ישראל ורצון נמוך לפגוע בארגון משגשג ואהוב.

וכאן בהידברות? אנחנו נותרים איתנים עם האמת שלנו. מסך צופיה ימשיך להיות משווק לציבור שירצה לעזוב את ערוץ 2 ושאר הערוצים הגרועים. עלון הידברות יתרחב וימשיך לתת מענה תורני מדי שבת לכ-85,000 בתי אב בישראל. ערוץ ואתר הידברות ימשיכו להתרחב ולצמוח. מחלקות החסד בהידברות ימשיכו להציל עוברים ולמנוע התבוללות. אתר השידוכים ימשיך לבנות בתים נאמנים בישראל, כמובן בחינם. נמשיך להביא את דבר ה' לכל מקום, בארץ ובעולם. והכל לפי ההלכה ולפי גדולי ישראל. שום דבר לא יעצור את המהפכה.

תגיות:הידברותמתקפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה