חדשות בארץ

רעייתו של הנעדר בכנרת: "ראיתי את אבי טובע בבריכה, ועכשיו בעלי הטרי. זה פשוט סיוט"

מור חגא'ני, אשתו של נתן חג'אני שנעדר בסוף השבוע האחרון בכנרת, פרסמה פוסט מרגש ברשתות החברתיות ובו היא מתארת את שברון הלב הכפול שלה: "גם אבא שלי טבע מול עיניי, ועכשיו בעלי הטרי שהתחתן איתי לפני שלושה חודשים. זה פשוט סיוט"

אא

הפוסט המצמרר של מור חג'אני – רעייתו הטרייה של נתן חג'אני, שטבע בסוף השבוע האחרון בכנרת – הצליח לרגש אלפים.

בפוסט חולקת חג'אני עם הגולשים את האסון הנוסף שהייתה עדה לו לפני 18 שנה – כאשר אביה טבע לנגד עיניה בבריכה ביהוד. בד בבד קוראת הצעירה לעם ישראל, להמשיך ולהתמיד בחיפושים אחריו כמו גם בתפילות לשלומו. "עם ישראל היקר. אני מתחננת לעזרה שלכם. איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה, ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי, שהתחתן איתי לפני שלושה חודשים", כתבה מור בפוסט שלה.

"הלב שלי נשבר לחתיכות והדמעות לא מפסיקות לרדת. אני מתחננת לכל מי שיכול לבוא לעזור בחיפושים, אני רק רוצה שיחזירו לי את בעלי".

מכרי המשפחה סיפרו ל-Ynet כי האסון עם בעלה החזיר את מור באחת, לאסון אותו חוותה לפני 18 שנה, בבריכה ביהוד. "זה פשוט קורע לב. היא ראתה את אביה טובע מול עיניה, ועכשיו גם בעלה. הכול חזר אליה והיא כל הזמן בוכה. במשך ארבעה ימים היא נמצאת בחוסר ודאות מוחלט, לא אוכלת ולא ישנה".

בסרטון שפרסמה אמה של מור בפייסבוק, טענה כי המאמצים לאיתורו של נתן אינם מספקים, זאת למרות שבמשטרה טוענים כי סריקות נעשות בכל רחבי האגם ובחופים במרחק של 600 מטרים מסביב למקום שממנו נעלם.

הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לשלומו של נתן בן יונה, ולמציאתו בקרוב:

פרק ו'

(א) לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. (ג) חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. (ד) וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת (וְאַתָּה) יְהוָה עַד מָתָי. (ה) שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. (ו) כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. (ז) יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. (ח) עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. (ט) סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי. (י) שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח. (יא) יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.

פרק כ'

(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. (ג) יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. (ד) יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. (ה) יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. (ו) נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. (ז) עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. (ח) אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. (ט) הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. (י) יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

פרק קמ"ב

(א) מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה. (ב) קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן. (ג) אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד. (ד) בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי. (ה) הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי. (ו) זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים. (ז) הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי. (ח) הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי.

תגיות:כנרתאסוןטביעהבחור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה