חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: קושנר וגרינבלט בדרך לישראל

ישראל תומכת במורדים הסוריים, יותר מ-11 אלף נרשמו להגרלת "מחיר למשתכן", ופיגוע דריסה בלונדון. כל מה שחשוב לדעת

ג'ארד קושנר (צילום: פלאש 90)ג'ארד קושנר (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

"ישראל מעבירה כסף, מזון ודלק למורדים סורים": לפי "וול סטריט ג'ורנל", הסיוע למתנגדי משטר אסד משמעותי בהרבה מכפי שתואר עד כה. בכירים בארגון מורדים סיפרו כי ישראל מעבירה לידיהם 5,000 דולר מדי חודש: "היא עמדה לצדנו באופן הרואי, לא היינו שורדים בלעדיה".

ניסיון לחידוש המו"מ: החתן של טראמפ מגיע לארץ: ג'ארד קושנר, הבעל של איוונקה והיועץ הצמוד של הנשיא, יגיע מחרתיים לישראל. כבר היום ינחת כאן ג'ייסון גרינבלט, שליחו של טראמפ למזה"ת - וייפגש עם ההנהגה הישראלית והפלסטינית. "טראמפ מאמין שאפשר להגיע לשלום", אמר גורם בבית הלבן.

"הרפורמים מעוררים מהומות ובעיות": ברבנות תוקפים בחריפות את מתווה הכותל שמבקש להקצות רחבת תפילה לרפורמים. "חל איסור מוחלט על קיום תפילה מעורבת בכל הכותל המערבי".

שרון גל הצליח לגייס 200 אלף שקל לערעור של אזריה: בניגוד לקמפיין הגיוס הראשון ב'הדסטארט', אז הצליח ח"כ לשעבר לגייס 400 אלף שקל בחצי יממה, הפעם, הצליח גל לגייס את הכסף למימון ההליך המשפטי תוך 20 יום. גל: "אושר גדול"

מיסיון בשבוע הספר? הוגשה תלונה במשטרה: דוכן ספרים שהציע סיפורי "תנ"ך בעברית מודרנית" לילדים לא ציין שמדובר בספרי מיסיון. עמותת "יד לאחים" הגישה תלונה במשטרה: "אין ההוצאה מציינת על גבי הדוכן כי הספרים עוסקים במיסיון והתבוללות - זה כבר עניין להתחזות של ממש"

מחיר למשתכן: יותר מ-11 אלף נרשמו להגרלה מאז פתיחתה: זכאי התכנית לא מבזבזים זמן: משרד הבינוי והשיכון מדווח על עומס רב על אתר ההרשמה להגרלה הענק.

 

חוץ

פיגוע דריסה בלונדון: רכב מסחרי דהר אל תוך קהל: אדם אחד נהרג ו-11 נוספים נפצעו בפיגוע דריסה בלונדון, כאשר רכב מסחרי דהר אל תוך קהל סמוך למסגד. להרחבה, לחצו כאן.

הושלמה המהפכה הצרפתית של מקרון: המקרון-מניה נמשכת: חודש לאחר שנבחר לנשיא הצעיר בתולדות צרפת המודרנית, זכתה מפלגת המרכז החדשה של מקרון ברוב מוחלט (כ-360 מושבים) באסיפה הלאומית בתום הסיבוב השני. מכה גדולה למפלגות המסורתיות הגדולות מימין ומשמאל שאיבדו מושבים רבים.

דיווח: סוכל ניסיון פיגוע במטוס בגרמניה: לפי הדיווחים ברשתות החברתיות, בשדה התעופה בשטוטגרט עוכבה טיסה שעמדה להמריא, ושוטרים עצרו שני חשודים.

 

מזג האוויר

היום: נאה ללא שינוי ניכר של הטמפרטורות אשר תמשכנה להיות גבוהות מהרגיל לעונה. הלילה: מעונן חלקית.

שלישי: מעונן חלקית עד נאה. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת.

רביעי: מעונן חלקית. תחול ירידה קלה נוספת בטמפרטורות, אשר תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה. במהלך הבוקר בצפון הארץ ובמישור החוף ייתכן גשם קל.

חמישי: מעונן חלקית וייעשה נאה. תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותפיגועלונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה