חדשות בארץ

שינוי במערכת הבריאות: מעתה תוכלו לעבור ניתוח בכל בית חולים שתחפצו

שר הבריאות מציג רפורמה חדשה – מטופלים הזקוקים לניתוחים או לטיפולים רפואיים יוכלו לעבור אותם בכל בית חולים שיחפצו, ולא רק בבית חולים המקושר בהסכם עם קופת החולים שלהם

אא

שינוי מבורך: מסתמן כי בקרוב מאוד יסכמו שר הבריאות וארבע קופות החולים על הסכמי התחשבנות חדשים, שיובילו לכך שהמבוטחים יהיו זכאים לקבל מקופת החולים שלהם הפנייה (טופס 17) עבור כל בית חולים שיחפצו, ולא בהכרח זה שלקופת החולים שלהם יש קשר אתו.

שר הבריאות ליצמן סיפר על השינוי המתוכנן כבר בתחילת השנה הנוכחית , כשהודיע כי הוא מתכוון לשנות את המצב הקיים, כשהמטרה היא לקצר את התורים הארוכים לניתוחים ולפצל אותם בין מספר גדול יותר של בתי חולים. בכך גם תצומצם התופעה של חולים שעוברים את הניתוחים במערכת הרפואית הפרטית, מאחר ואין להם אפשרות להמתין בתורים הארוכים של בתי החולים.

למעשה, מדובר כאן בשינוי משמעותי, שכן על פי המצב שהיה עד היום – רשאי כל חולה לפנות אך ורק לבית החולים השייך לקופה בה הוא מבוטח. מעתה יופנה כל חולה לבית החולים המקושר לקופת החולים שלו, אך אם משך ההמתנה יעלה על 30 יום, הוא יהיה רשאי לפנות לבית חולים אחר. במידה ומדובר בטיפול רפואי או בניתוח שאינו דחוף, יורשה המטופל לבחור בית חולים שמאפשר לו תור הקצר ב-60 יום לפחות מזה שהוצע לו על ידי בית החולים שהוא הופנה אליו על ידי הקופה.

בשלב זה נחתמו כבר הסכמים עם שלוש מתוך קופות החולים, והציפייה היא שבקרוב ייחתמו ההסכמים גם עם קופת החולים הרביעית.

תגיות:בית חוליםקופת חוליםניתוחיםרפורמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה