כתבות מגזין

איוונקה טראמפ: "זכיתי להיות בכותל המערבי. אני מרגישה מבורכת"

בתו של נשיא ארה"ב העניקה ראיון לרשת "פוקס & פרנדס", והתייחסה לביקורה בכותל המערבי בירושלים. "הביקור בכותל הוא משהו שאני לא מצליחה לתאר", אמרה

  • י"ט סיון התשע"ז
איוונקה בכותל (צילום: פלאש 90)איוונקה בכותל (צילום: פלאש 90)
אא

בתו של נשיא ארה"ב, איוונקה טראמפ, העניקה אתמול (שני) ראיון לרשת "פוקס & פרנדס" האמריקנית. בראיון התייחסה איוונקה לאביה, בעלה וילדיה, וציינה את התרגשותה מביקורה בכותל המערבי בירושלים.

"זה היה רגע מיוחד", אמרה איוונקה בהתייחסה לביקורה בכותל המערבי. "כל כך התרגשתי שאין לי מילים לתאר. הרגע הזה, שבו אני ומשפחתי עומדים לבד מול הכותל, זה רגע בלתי ניתן לתיאור, ואני מרגישה מבורכת".

"אבא שלי מנסה מאד לדאוג לרווחתם של ותיקי המלחמות, וחיילים שפרשו, זה בראש מעייניו. השמועות שיש מתיחות בין הצוות שסביב הנשיא לא נכונות, כולנו עובדים ביחד וממוקדים במטרה החשובה לדאוג לאזרחים", אמרה איוונקה. "אני חייבת לציין שהופתעתי מהרשעות והאכזריות של התקשורת נגדו".

איוונקה הוסיפה ואמרה כי אביה חש "צודק מאוד" לאחר דבריו של מנהל ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, בעדותו האחרונה של הסנאט. כזכור, בעדותו האשים קומי את טראמפ בכך שלחץ עליו לסיים את החקירה נגד המעורבות הרוסית בבחירות בארה"ב.

בהתייחסה לעדת הצלמים שמלווה אותה לכל פינה בוושינגטון, סיפרה איוונקה כי היא מנסה להתחמק מהם. "אני מנסה תמיד לצאת מכל מיני מקומות שונים כדי להתחמק מהצלמים, אבל הילדים שלי מאד שמחים פה בוושינגטון, ככה שזה בסדר גמור".

איוונקה דיברה על בעלה, ג'ארד קושנר, הנחשב אחד האנשים החזקים בבית הלבן. "בעלי מאד אוהב את העבודה שלו. ראיתם את התוצאות שהביא בביקור בסעודיה ובישראל וברומא, הוא מנסה מאד להצליח", אמרה.

תגיות:כותלאיוונקה טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה