מעניין

תינוק הנס: מת כתוצאה מלידה מוקדמת מדי, אך התעורר בזרועות הוריו שביקשו לחבקו

אוסטרליה: התינוק שהוכרז כמת - התעורר בזרועות הוריו שביקשו להיפרד. " הוא היה כל כך קר, ורצינו לחמם אותו קצת, למרות שידענו שהוא כבר מת", שחזרו הוריו. אלא שאז קרה הנס: "פתאום הרגשנו שהוא מתחיל לזוז"

בעיגול: ג'יימי מיד לאחר שחזר לחיים בזרועות הוריו (צילום מסך יוטיוב)בעיגול: ג'יימי מיד לאחר שחזר לחיים בזרועות הוריו (צילום מסך יוטיוב)
אא

כשקייט ודייויד אוג מאוסטרליה ביקשו להביא ילדים לעולם, הם נתקלו בקשיים רציניים. זה לקח להם שנים, אך כשזה סוף סוף הצליח והשניים התבשרו כי הם עומדים להיות הורים לתאומים – לא היו מאושרים מהם. "תחילת ההיריון הייתה מעולה, אבל כשהגעתי לחודש השישי, הסיוט התחיל", משחזרת קייט.

הסיוט עליו היא מדברת הוא צירים מוקדמים בהם נתקפה, עד שלא נותרה בידי הרופאים ברירה והם נאלצו ליילד אותה מוקדם יותר, בשבוע ה-26. "ג'יימי נולד ראשון והקדים את אחותו אמילי בשתי דקות, אבל אז גילו הרופאים שאין לו דופק ולא נשימה. הם ניסו להחיות אותו במשך 20 דקות, אך כשלא הצליחו, בישרו לנו שהוא מת".

התאומים אמילי וג'יימי כיוםהתאומים אמילי וג'יימי כיום

"הרופא החזיק את ג'ימיי בידיים שלו, התקרב אלינו וישב על המיטה", שחזר דיוויד ל'דיילי מייל'. "הוא שאל אם בחרנו שם לבן, ובישר לנו שהם עשו כל מה שיכלו – אבל אין טעם להמשיך. לקחתי ממנו את התינוק, וביקשתי שכולם ייצאו מהחדר. רציתי להרגיש אותו לפני שאני נפרד לנצח. קייט ואני החזקתי אותו יחד, בכינו ונפרדנו ממנו".

ואז קרה הבלתי יאומן. "הוא היה כל כך קר, ורצינו לחמם אותו קצת למרות שידענו שהוא כבר מת. פתאום הרגשנו שהוא זז", משחזרת קייט. "בהתחלה חשבתי שאני מדמיינת, אבל הסתכלתי עליו וראיתי שהוא פקח את עיניו ותפס את האצבע של בעלי".

באותו רגע, דיוויד טס במהירות הבזק החוצה וצעד לצוות הרפואי שיבואו מיד. "תוך שניות החדר התמלא ברופאים שהמשיכו בהחייאה, ואני כל הזמן חשבתי שאם לא היינו מתעקשים להיפרד ממנו, ולא היינו מחבקים אותו ונותנים לו להרגיש מי אנחנו – הוא פשוט היה מת שם, בבית החולים הקר והמנוכר".

תגיות:תינוקותהוריםהתפתחותנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה