חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: פרטים חדשים על הפיגוע בלונדון

מכה לשמרנים בבריטניה, מנהרת טרור נחשפה מתחת לבית ספר אונר"א ברצועה, ושר הביטחון מכריז שישראל לא תכבוש את עזה במלחמה הבאה. כל מה שצריך לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

שר הביטחון ליברמן: "לא נכבוש את עזה במלחמה הבאה": שר הביטחון העניק ראיון מקיף לרשת ב', ואמר כי ישראל לא תכבוש את עזה במלחמה הבאה, וכי אנו "קרובים מתמיד להסדר מדיני".

השבוע: תרגיל עורף ארצי להיערכות מפני רעידת אדמה חלילה: הבוקר יחל התרגיל ויימשך עד יום רביעי. ביום שלישי בבוקר תופעל מערכת הנגשת אות באמצעי התקשורת. לא תופעל מערכת הצופרים הארצית.

180 בני משפחות שכולות במכתב נרגש לממשלת ישראל: אשרו את החוק המבקש לשלול קצבאות מחבלים. להרחבה, לחצו כאן.

מיקרוסופט מפתחת כלי ביג דאטה למניעת מוות בעריסה: בכיר בחברה מוביל את הפרויקט, לאחר שבנו מת מהתסמונת המסתורית, לה אין עדיין הסבר רפואי או תרופה. השימוש במשאבי הענן של מיקרוסופט כבר איתר גורמי סיכון חדשים ובעתיד עשוי להציל חיי תינוקות ברחבי העולם.

 

חוץ

מנהרת טרור נחשפה מתחת לביה"ס של אונר"א: מסוכנות הפליטים של האו"ם נמסר כי המנהרה אותרה לפני כשבוע וחצי מתחת למוסדות חינוכיים במרכז הרצועה. "אנו דורשים מחמאס לכבד את הנטרליות של מוסדות האו"ם", נמסר. ארגון חמאס הכחיש את הטענות וגינה אותן.

פרטים חדשים על הפיגוע בלונדון: המחבלים ניסו לשכור משאית והכינו בקבוקי תבערה. מפרטים חדשים שפרסמה המשטרה עולה כי אחד מהמחבלים לא הצליח לשכור משאית כי תשלומו נדחה. עוד פורסם כי השלושה נורו למוות טרם הצליחו לחזור לרכב המסחרי, שם חיכו להם לפחות  12 בקבוקי תבערה. "התוצאות היו עלולות להיות חמורות בהרבה".

קטאר: "חמאס – תנועת התנגדות לגיטימית ולא ארגון טרור".

מכה לשמרנים בבריטניה: ראש הממשלה תרזה מיי האמינה לסקרים החיוביים ולקחה את מפלגתה לבחירות כדי להגדיל את הרוב. התוצאות הממו את מפלגתה ואת בריטניה: השמרנים איבדו את הרוב.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד נאה הטמפרטורות יעלו במקצת. הלילה: מעונן חלקית.

שני: ללא שינוי של ממש במזג האוויר.

שלישי: מעונן חלקית וייעשה נאה. תחול ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים.

רביעי: מעונן חלקית ותחול ירידה נוספת בטמפרטורות, והן תהיינה מעט נמוכות מהרגיל לעונה, בעיקר בהרים. בצפון הארץ ייתכנו טפטופים עד גשם מקומי קל.

תגיות:כותרות ב-60 שניותלונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה