חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: חיילי אסד נהרגו במתקפה אמריקאית. המתיחות בסוריה גוברת

ברכבת ישראל שוקלים לגבות תשלום על נסיעה עם אופניים, מיי שוקלת לשנות את זכויות האדם, והאם הקרע בעולם הערבי נגרם בגלל רוסיה? כל מה שחשוב לדעת

אא

חדשות

השגרירה האמריקאית באו"ם נחתה בישראלשגרירת ארה"ב באו"ם, היילי, התקבלה בנתב"ג על ידי השגריר דנון: אזרחי ישראל שמחים לקבלך בארצנו ומודים לך על העמידה האיתנה לצדנו.

לחקור את דובר "שוברים שתיקה": העדות שנתן דובר ארגון השמאל הקיצוני ולפיה הוא הכה פלסטיני ללא סיבה, לכאורה, הכעיסה את שקד שביקשה מהיועמ"ש לפתוח נגדו בחקירה.

ברכבת שוקלים: תשלום על נסיעה עם אופניים: סקר שמועבר בימים אלו בין נוסעי הרכבת בודק אם יסכימו לשלם עלות נוספת בתמורה להעלאת אופניים לרכבת וכן תשלום לחניית האופניים ברכבת. הרכבת: "הסקר בודק אפשרויות שונות היכולות לשפר את השירות לרוכבים".

 

חוץ

האם האקרים רוסיים גרמו לקרע עם קטאר? על פי דיווחים בארה"ב, האקרים רוסיים פרצו למחשביה של סוכנות הידיעות הממלכתית של קטאר, שתלו שם ידיעות תמיכה באיראן ובשל כך גרמו לקרע הדרמטי בעולם הערבי. להרחבה, לחצו כאן.

מתיחות גוברת בסוריה: לוחמים הנאמנים לאסד נהרגו בתקיפה אמריקנית. "חרף התראות קודמות, הכוחות נכנסו לאזור מפורז עם טנקים וארטילריה",  נמסר.

הטרור בבריטניה: מיי מוכנה לבחון ריסון חוקי זכויות אדםיומיים לפני הבחירות הכלליות בארצה, ראש ממשלת בריטניה הבטיחה כי במקרה של ניצחון היא תשקול לשנות את חוקי זכויות האדם.

 

מזג האוויר

היום: תורגש עלייה במידות החום וייעשה חם מהרגיל עד שרבי.

מידות החום החזויות להיום והלילה: קריית שמונה 20-35, קצרין 17-31, צפת 18-28, טבריה 19-37, נצרת 18-31,חיפה 20-28, ירושלים 20-31, תל אביב 21-30, אשקלון 20-29, עין גדי 29-38, באר שבע 18-36, ערד 20-34, מצפה רמון 22-32 ובאילת 27-41.

מחר: תורגש עלייה נוספת במידות החום וייעשה שרבי ברוב אזורי הארץ למעט ברצועת החוף שם יהיה הביל. עומס חום בינוני עד כבד ישרור ברוב אזורי הארץ. בעמקי המזרח ובערבה ישרור עומס חום כבד עד קיצוני.

שישי: יימשך גל החום. בלילה תורגש הקלה בחום.

שבת: תורגש ירידה ניכרת במידות החום שיהיו קרובות לממוצע העונתי.

תגיות:קטארכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה