ונשמרתם

"כבר ראיתי לנגד עיניי איך אני מתנגשת ברכב שמולי בעוצמה - עם כל הילדים שאיתי"

פוסט מרגש הצליח לצוד את עינינו, והרי הוא לפניכם: נס של אימא וארבעה ילדים, שהייתה בדרכה לביתה ממירון

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

הפוסט של ברכה אביבית בולטון, צד 'במקרה' את עינינו – ולא יכולנו להישאר אדישים. שלשום (א') בלילה נסעה בולטון ברכבה למירון, כדי להודות על הנס שהיה להם במוצאי שבת האחרון – נס בזכות ר' שמעון בר יוחאי. "אני רוצה לשתף אתכם בנס העצום הזה, שעדיין לא נפתס לי בכלל עד כמה הוא גדול", פתחה בולטון את הפוסט שלה ברשתות החברתיות.

הכול התחיל במוצאי שבת האחרון, כאשר בולטון נסעה ברכבה עם ארבעה מילדיה למירון. "צומת אחת לפני כרמיאל, הרמזור היה ירוק אבל אני כבר הגעתי אליו בנסיעה – מה שאומר שלא הייתי במהירות נמוכה מאוד. המשכתי בנסיעה מהצומת הקודמת לצומת הבאה, צומת כרמיאל, מבלי לשים לב שהרמזור הוא בכלל אדום.

"כשאני כבר מבינה את זה, אני יודעת שאין את הזמן לעצור ואין לי ברירה אלא להמשיך בנסיעה – אבל אז מגיע מהצומת הנגדית רכב שפונה שמאלה, כי יש לו ירוק ברמזור".

לנגד עיניה כבר ראתה בולטון את התמונה המזעזעת, וכיצד היא נכנסת בו בעוצמה עם כל הילדים שאיתה ברכב. "לא יודעת מאיפה הכוחות, או שבעצם אני יודעת שזה רק מהקב"ה, ובמאית השנייה אני מחליטה לשבור את כל ההגה שמאלה בחוזקה".

מה שקרה באותם רגעים הפתיע גם אותה: הרכב שעמו נפגשה ורכבה, עברו אחד ליד השני כשהם צמודים במילימטר, אך בכל זאת לא נגעו זה בזה. "באותם רגעים, לא נשאר לי אוויר בגוף. כולי רועדת, ולא מבינה איך יכול להיות שניצלנו בשנייה האחרונה.

"אולי כשכותבים את זה – זה נראה הרבה זמן, אבל מי שנוהג מבין שהכול זה עניין של שניות, ואפילו פחות. הילדים כולם ישנו, אז לא היו עדים לכל זה – וטוב שכך. עצרתי בצד כדי להסדיר קצת את הנשימה, אך ללא הצלחה מרובה. הנהג שהיה מאחוריי עצר לידנו כדי לבדוק שכולם בסדר, והייתי בסערת רגשות מטורפת.

"כל אותו הלילה לא הצלחתי לעצום עין, וכשכבר ניסיתי – התמונה הזו חזרה על עצמה שוב ושוב ושוב, איך אני עוד רגע נכנסת ברכב שמולי... התמונה הזו לא עוזבת אותי לרגע. אתמול כל היום הייתי במיטה, והדמעות ירדו ללא הפסקה. לא יודעת איך מודים על הנס הגדול הזה, שאני עדיין לא מעכלת שהוא קרה בכלל".

ויש לה תובנה אחת מכל המקרה הזה, שמוכרחה לעשות משהו גם לכל אחד ואחת מאיתנו. "אולי כל זה קרה כדי לעורר אותי עוד יותר לאמונה וביטחון בהקב"ה, ולדעת שהוא תמיד כאן בשבילנו", כותבת בולטון. "אז תודה לך בורא עולם על הנס הגדול הזה שקרה לי ולילדיי. לא יודעת במה זכינו בכזה נס עצום, אבל כנראה שיש לך את הסיבות שלך".

תגיות:תאונהמהירותרכבנסרמזור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה