חדשות בעולם

המשקפיים שיעזרו לכם להירדם תוך 10 דקות, גם במטוס

פיתוח ייחודי של חברת Sana יכניס אתכם למצב שינה בתוך 10 דקות בלבד, גם אם אתם סובלים מנדודי שינה וגם אם אתם מתקשים להירדם בטיסות או במצבים דומים

  • י' סיון התשע"ז
(מקור: Sana)(מקור: Sana)
אא

הפיתוח הייחודי של Sana ירדים אתכם במהירות. זה נראה כמו שילוב בין משקפי מציאות מדומה לבין מסיכת שינה. המשקפיים הללו הם פיתוח שיצר ריצ'רד הנברי, אשר עבר תאונת דרכים שהותירה אותו נכה, וגם גרמה לו לבעיות שינה קשות ולכאבים כרוניים שהקשו עליו את השינה עוד יותר. המשקפיים הייחודיים הללו "מרמים" את המוח, על ידי גירויים ויזואליים וקוליים אשר גורמים למוח לייצר את הדפוסים הנדרשים להגעה למצב של הרפיה ולאחר מכן של שינה.

המשקפיים חוסמים את האור החיצוני שנמצא בחדר, אך גם עושים שימוש בגירוי אורקולי שגורם למוח לחשוב שהוא כבר נמצא בתוך מחזור שינה טבעי. המשקפיים גם מפקחות על התנודות ועל השינויים שבמערכת העצבים, כדי שכל אדם יוכל לקבל את הגירויים המתאימים ביותר עבורו.

(מקור: Sana)(מקור: Sana)

קהל היעד העיקרי של המוצר הוא אנשים אשר סובלים מבעיות שינה, כמו גם אנשים שזמן השינה שלהם קצוב ומוגבל: טייסים, אתלטים וכדומה. אך בפועל, המוצר הזה עשוי להיות שימושי מאד להרבה אנשים, כמו למשל אלה שמתקשים להירדם בטיסות, גם בטיסות ארוכות.

המוצר החדשני הזה עדיין לא זמין לרכישה. אך החברה מגייסת כספים למימון הפרויקט, ולאחר שתגייס יותר ממיליון דולר, היא עתידה להתחיל בייצור המוני של המשקפיים. המוצר עתיד להימכר לציבור לקראת סוף 2018, במחיר של 400 דולר (כ-1430 ₪).

תגיות:משקפייםטכנלוגיהשינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה