חדשות בארץ

נס: החזיקה את בנה הפעוט בין שמיים לארץ במשך 10 דקות - כדי להצילו מהדירה הבוערת

השבוע הוכיחה אריאלה פרץ ממגדל העמק, כי אין כמו תושייה של אימא שבנה נמצא בצרה: דירתה של פרץ עלתה בלהבות כשבנה הפעוט לירוי משה בתוך חדרו, אך האם לא איבדה עשתונות בתוך הסיוט. היא רצה לחדרו, הוציאה אותו ממיטתו והחזיקה אותו מחוץ לחלון במשך 10 דקות – עד להגעת כוחות ההצלה. "בשלב מסוים הרגשתי שאני נחנקת ועומדת להתעלף"

(אילוסטרציה: shutterstock)(אילוסטרציה: shutterstock)
אא

דבר לא הכין את אריאלה פרץ (31) ממגדל העמק, לסיוט שעברה השבוע, כאשר דירתה עלתה בלהבות ונשרפה כליל, ככל הנראה כתוצאה מקצר חשמלי. "באחת בלילה התעוררתי והרגשתי שאני נחנקת", משחזרת פרץ. "יצאתי מהמיטה, ושמעתי רעשים של גיצים ודליקה שמשתוללת לי בבית. כנראה בגלל קצר חשמלי.

"כשראיתי שכל הדירה אפופה בעשן – רצתי מיד לחדר של לירוי משה, לקחתי אותו על הידיים ותכננתי לחלץ אותו מהדירה הבוערת, אבל אז ראיתי שכל הפרוזדור מכוסה עשן".

ולמרות הבהלה הראשונית, האם הצעירה לא איבדה את העשתונות. כשהבינה שאין הרבה ברירות בידיה, רצה לכיוון החלון עם בנה בן השנתיים וחצי. "שנינו היינו לכודים", סיפרה בראיון ל'ידיעות אחרונות'. "אמרתי לעצמי: 'שהכול ייהרס, רק שלירוי יישאר בחיים'".

 

"היו רגעים שהרגשתי שאני נחנקת ועומדת להתעלף"

לשמחתה, בתה הקטנה הייתה באותה אצל הוריה, כך שלה היה ברור שמשימתה העיקרית היא להציל את הבן שלה. "נכנסתי לחדרו, פתחתי את החלון והוצאתי אותו מחוץ לחלון – כדי שישאף אוויר נקי.

"היו רגעים שהרגשתי שאני נחנקת ועומדת להתעלף, ואם חלילה הייתי מתעלפת – אז לירון היה עלול להישמט לי מהידיים החוצה. במשך לפחות 10 דקות – ביד אחת החזקתי חצי גוף שלו מחוץ לחלון, וביד השנייה הזעקתי את מכבי האש ואת כוחות ההצלה. אנחנו גרים בקומה השלישית ולקפוץ אי אפשר, כי אז היינו מתרסקים".

ואז הכבאים הגיעו – רגע לפני שהיה זה מאוחר מדי חלילה. אמנם הדירה נשרפה כליל, אך פרץ ובנה פונו לבית החולים כשהם סובלים משאיפת עשן בלבד. נס של ממש. "הם פרצו לתוך הדירה, ואני צרחתי בשארית כוחותיי: 'אנחנו פה, אנחנו פה', כי הם לא ראו כלום", מתארת פרץ. "כל הדירה בערה והייתה מלאה בעשן. אני עוד לא מעכלת את הנס שקרה לנו. הכבאים לא מבינים איך נשארנו בחיים, מבחינתי הם ממש כמו מלאכים", סיכמה.

תגיות:דירהפעוטנסשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה