מעניין

בת החמש הצילה את חיי אמה ואחיה התינוק, והפכה לגיבורה

לאחרונה הפכה ילדה בת חמש לגיבורה, ואף זכתה לקבל מדליית ארד ולהפוך לאדם הצעיר ביותר בקנדה שזוכה לקבל מדליה על מעשיו יוצאי הדופן. "אושפזתי עם פציעות קשות בגבי, ולפיטר היה דימום פנימי במוחו", מספרת אנג'לה תוך שהיא מוחה דמעת התרגשות מעיניה. "אבל הדברים יכלו להיות גרועים פי כמה וכמה, אם בתי האמיצה לא הייתה יוצאת להזעיק עזרה"

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

לאחרונה הפכה ילדה בת חמש לגיבורה, ואף זכתה לקבל מדליית ארד ולהפוך לאדם הצעיר ביותר בקנדה שזוכה לקבל מדליה על מעשיו יוצאי הדופן. הכל התחיל לפני כחודשים אחדים, כאשר לקסי נסעה ברכב המשפחה עם אמה אנג'לה ואחיה הקטן בן ה-10 שבועות, פיטר.

"באותו יום, העייפות שלי חצתה את כל הגבולות", משחזרת אנג'לה. "היינו באמצע הנסיעה כשהרגשתי איך העפעפיים שלי נעשים כבדים יותר ויותר. תפסתי את עצמי מיד, ועשיתי כמיטב יכולתי כדי להישאר ערה עד שנגיע למקום המנוחה הבא".

אבל אז, היא עצמה את עיניה רק לרגע, ולפני שהבינה מה באמת קרה – מצאה את עצמה בתוך תעלה עמוקה. "המכונית התרסקה בתוך התעלה, ואני איבדתי את ההכרה. לא היה לנו שום סיכוי אלמלא תושייתה של לקסי", משחזרת האם.

לקסי הייתה בהכרה מלאה כששמעה את אחיה הקטן בוכה בחוסר אונים, מבלי שאמו תוכל לשמוע אותו. ומבלי שאיש הסביר לה דבר מה על האופן שבו צריך לנהוג במצבים כאלה – לקסי פשוט ידעה. היא התירה עצמה ממושב המכונית, ועלתה יחפה במעלה המדרון התלול. כשהגיעה לכביש, החלה לנופף בידיה למכוניות החולפות, ועד מהרה עצרה אחת מהן על הכביש.

היה זה זוג צעיר שלא הבין מה מעשיה של ילדה כה צעירה על כביש מהיר, לבד. בני הזוג הזעיקו את שירותי החירום למקום, והבהילו את לקסי, אנג'לה ופיטר לבית החולים. רק אז התברר גודל הנס: "אני אושפזתי עם פציעות קשות בגבי, ולפיטר היה דימום פנימי במוחו", מספרת אנג'לה תוך שהיא מוחה דמעת התרגשות מעיניה. "אבל הדברים יכלו להיות גרועים פי כמה וכמה, אם בתי האמיצה לא הייתה יוצאת להזעיק עזרה".

תגיות:הצלהנסילדיםתושייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה