פעילות הידברות

שמות לתפילה בל"ג בעומר ובערב ראש חודש סיוון, ללא תשלום

בערב ל"ג בעומר ובערב ראש חודש סיוון, הידברות קראה לכל המעוניין, לבוא ולהציע שמות לתפילה, אותם יזכירו רבני הידברות במירון בל"ג בעומר, ובקבר השל"ה הקדוש בערב ראש חודש סיוון. אלפי שמות הגיעו להידברות, רבים בתוספת בקשה אישית על נושא מסויים, ובתוספת תודה כנה, על הרצון להועיל לכלל ישראל באמצעות הכלי רב העוצמה

  • ז' סיון התשע"ז
אא

"ללא נרות קדושים, ללא קמיעות, ללא תשלום. רבני הידברות יתפללו עבורכם בציון הרשב"י בל"ג בעומר. מלאו פרטים כאן, ונשמח להעביר את שמותיכם לתפילה ולברכה, ללא תשלום ומכל הלב".

זה היה נוסח המודעה שהתפרסמה באתר ובפייסבוק של הידברות, וקראה לכל המעוניין לבוא ולהציע שמות לתפילה, אותם יזכירו רבני הידברות במירון בל"ג בעומר.

הדבר שהפתיע את קוראי המודעה, באתר ובפייסבוק, היה כמובן התוספת של 'ללא תשלום'.

בדור שבו צריך לשלם לח"י חודשים מראש, לחתום על הוראת קבע למשך שנה, או להתחייב ל... לתת שמות לתפילה בלי תשלום, רק מתוך רצון לעזור לעם ישראל, הוא חידוש מרענן. כן, גם היכולת פשוט להתפלל, בלי תוספת נרות, קמיעות, או גלגולי שלג...

אנשים אכן הגיבו בהתאם. אלפי שמות הגיעו להידברות, רבים בתוספת בקשה אישית על נושא מסויים, ובתוספת תודה כנה, על הרצון להועיל לכלל ישראל באמצעות הכלי רב העוצמה.

כפי שהובטח, מניין רבני הידברות עלו לציון הרשב"י לקראת סופו של היום הגדול, והתפללו בציון עצמו על אלפי השמות, כשהם מזכירים כל שם ושם, בתוספת הבקשה האישית והמיוחדת שלו.

הם לא עלו לבד, הם לקחו איתם מחשב ומדפסת, ועד הרגעים האחרונים של היום, המדפסת עוד פלטה מאות שמות של אנשים שהתוודעו למיזם ברגע האחרון, או שמות של אנשים מחו"ל, אשר בשל פער השעות, שלחו מאוחר יותר.

הכל, חינם אין כסף.

"הידברות היא כמו משפחה", מסכם מוטי מנדל, מנהל פרוייקטים בהידברות. "חשוב לנו להיות לעזר לידידים ולתומכים שלנו כל השנה, ולסייע להם בדברים שונים".

היוזמה המבורכת פעלה גם בערב ראש חודש סיוון בקבר השל"ה הקדוש.

תגיות:שמות לתפילהל"ג בעומר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה