חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: טראמפ ישאיר את שגרירות ישראל בתל אביב

המשטרה עצרה נהג שנסע במהירות 242 קמ"ש, ירידה ניכרת בטמפרטורות, ונאס"א עם משימה היסטורית. כל מה שחשוב לדעת

טראמפ בכותל (צילום: פלאש 90)טראמפ בכותל (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

בשורה טובה לנוסעים בכביש ת"א-ירושלים: הנתיב השלישי בין שער הגיא למוצא בכביש 1 ייחנך בשבוע הבא. הוא צפוי לשחרר את צוואר בקבוק בכניסה למנהרות הראל – ולהעבירו לגינות סחרוב.

המשטרה: נעצר נהג שנסע במהירות 242 קמ"ש בכביש 2 לצפון: בן 25 מעכו נעצר שלשום (ג') לאחר שנהג בכביש 2 לכיוון צפון סמוך לנתניה במהירות של 242 קמ"ש (!), כשהמהירות המותרת היא רק 90 קמ"ש בכביש זה.

 

מדיני

דיווח בארה"ב: טראמפ ישאיר את השגרירות בת"א, בינתיים: גורם בכיר בממשל טראמפ אמר כי הנשיא עדיין בעד המהלך, אולם מאחר וקיים לדעתו סיכוי לשלום בין ישראל והפלסטינים, עדיף לא לנקוט צעדים שעלולים לעורר זעם פלסטיני ולתקוע את המו"מ

הבית הלבן שוקל לגבש מסמך עקרונות: בכירים ישראלים, פלסטינים ואמריקנים אישרו כי בכוונת הבית הלבן לגבש מסמך שלאורו יקיימו הישראלים והפלסטינים את המו"מ.

 

חוץ

חשש כבד באירופה: טראמפ לקראת הכרעה על הסכם האקלים: נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע הלילה (חמישי) כי יכנס מסיבת עיתונאים בגן הוורדים שבבית הלבן ויודיע בהמשך היום (23:00 שעון ישראל) מהי הכרעתו בנושא הסכם האקלים שנחתם לפני שנתיים בפריז על ידי 200 ראשי מדינות. אמש דווח באתר Axios האמריקני כי טראמפ החליט לסגת מההסכם, דבר המעלה חשש כבד מצד בעלות בריתה של ארה"ב באירופה.

נאס"א עם משימה היסטורית: סוכנות החלל האמריקנית הודיעה כי בקיץ הבא תשלח לראשונה גשושית שתגיע למרחק הקרוב ביותר אי פעם מהשמש.

הציור שנגזל ע"י הנאצים יועמד למכירה: ציור יוקרתי שנגזל על ידי הנאצים ממשפחה יהודית בוינה, יועמד בחודש יולי למכירה פומבית בלונדון. שוויו מוערך ב-900 אלף דולר.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר, תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות, בעיקר בהרים, והן תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה. הטמפרטורות החזויות להיום והלילה: קריית שמונה 16-28, צפת 14-21, חיפה 19-25, ירושלים 15-23, תל אביב 20-25, באר שבע 17-29.

שישי: יהיה מעונן חלקית עד בהיר עם עליה קלה בטמפרטורות, אך יוסיף לשרור מזג אוויר נוח יחסית. בצפון ייתכן טפטוף.

שבת: תחול עלייה בטמפרטורות והן תהיינה ממוצעות לעונה.

תגיות:אירופהנאס"אטראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה