חדשות בארץ

מחמם את הלב: עשרות התגייסו כדי לנקות דירתו של קשיש

אחרי שהתפרסמו ברשת תמונות מחרידות מדירתו של קשיש שחי ללא מים ובזוהמה נוראה, הגיעו עשרות אזרחים לנקות את דירתו

תמונה מדירתו של הקשיש (צילום מסך)תמונה מדירתו של הקשיש (צילום מסך)
אא

במשך שנים ארוכות חי קשיש בן 77 מקריית אתא בדירה מלוכלכת, ללא מים ובתנאים נוראיים, אך בימים האחרונים הוא זכה לכך שדירתו תעבור שיפוץ מקיף, וכל זאת הודות לבני נוער ואזרחים שנרתמו לעזרתו.

היוזמה החלה מכך ששכנו של אותו קשיש, מאור אמסלם, נכנס במקרה לדירתו וגילה בפעם הראשונה את הזוועה. הוא יצא משם ופרסם הודעה בקבוצת הווטסאפ שלו כשהוא קורא לחבריו "ראיתי את הזוהמה. זה מצב מזעזע, זה חושך, גיהינום, מוכרחים לעזור לו".

בתוך זמן קצר הקימו אמסלם וחבריו קבוצת ווטסאפ מיוחדת שנקראה 'צוות עזרה ותרומות למ'', אך הם לא שיערו את הצלחתה העצומה. בתוך זמן קצר מאוד יצרו קשר דרך הקבוצה אלפי אנשים שהציעו את עזרתם. חלקם הודיעו כי יבואו בעצמם כדי לעזור וחלקם התנדבו לתרום חומרי ניקוי. היו אפילו בעלי מקצוע שהודיעו כי יבואו לדירה כדי לסייע בחיבורי חשמל, בריצוף ובצביעה. אמסלם ציין כי הם התרגשו לקבל גם תרומות של מכשירי חשמל ואף ציוד ומזון רב, לצד סכומי כסף שנועדו לקשיש.

כבר היום (ראשון) מספרים המתנדבים כי קשה להכיר את הדירה, אך אמסלם הודיע כי הם ימשיכו להיות בה במשך מספר ימים נוספים ולשקם את המקום מהיסוד. הוא גם ביקש למסור: "אנחנו קוראים לכמה שיותר מתנדבים להגיע ולסייע. ניתן לתאם בטלפון 050-8953338."

יצוין כי בעיריית קריית אתא נמסר כי הם מכירים את האיש. לדבריהם, שירותי הרווחה ניסו בעבר לסייע לו, אך לא זכו לשיתוף פעולה מצדו.

תגיות:ניקיוןהתנדבותקשיש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה