ונשמרתם

קורע לב: "אם הייתי מודעת לאזהרת הבטיחות הזו, אולי הבן שלי היה היום בחיים"

הולי ואגנר מארה"ב מעולם לא תיארה לעצמה שתאבד את היקר לה מכל, רק בשל חוסר מודעות להוראת בטיחות לפעוטות. כעת היא מבקשת להזהיר הורים באשר הם: "הפיקו את הלקח, ואל תנהגו בחוסר האחריות שאנחנו נהגנו בו. חובה לברר את סוג הכיסא שהילד צריך לפי גילו, ולהיצמד להוראות היצרן"

אא

הולי ואגנר מארה"ב מעולם לא תיארה לעצמה שתאבד את היקר לה מכל, רק בשל חוסר מודעות להוראת בטיחות לפעוטות: היה זה יום רגיל כשהולי קיבלה את שיחת הטלפון המזעזעת ההיא בעבודה, כשמן העבר השני קול בלתי מוכר שהודיע לה כי הייתה תאונה.

קונור בן ה-3 וקמרון בן ה-11 חודשים, נלקחו על ידי אביהם, בן זוגה של הולי – לפארק. "הכול אמור היה להיות בסדר. אני יודעת שבעלי דואג תמיד לחגור את הילדים במושבי הבטיחות שלהם", היא משחזרת.

אבל בדיעבד, זה לא בדיוק היה ככה. בעלה של הולי המשיך לנסוע כאשר התמרור הורה 'עצור', והתנגש חזיתית במכונית אחרת. "בעלי וקונור נפצעו בצורה קשה, אך הפצעים היו יציבים ולא נשקפה כל סכנה לחייהם. אבל קמרון נפצע אנושות, והרופאים הודיעו לי שהוא לא ישרוד".

רכבם של הולי ובעלה לאחר התאונהרכבם של הולי ובעלה לאחר התאונה

 

האם סירבה לנתק את בנה ממכשיר ההנשמה

הרופאים ביקשו מהולי שתחתום על טופס המאשר ניתוק של קמרון ממכונת ההנשמה, אך הולי סירבה בתוקף. "מצד אחד ידעתי שקמרון סובל והיה קשה לי לראות אותו ככה, אבל לא הייתי מוכנה לקחת את ה'חוק' לידיי. האמנתי שזה יקרה, כשזה צריך לקרות".

וזה אכן קרה ימים ספורים לאחר מכן. "הוא נפטר לי בידיים, ואחרי כמה ימים הגיע הטופס עם סיבת המוות. מסתבר שקמרון היה חגור בצורה לא נכונה – בעלי קשר אותו באופן כזה שהוא ישב עם כיוון הנסיעה, וכשהחגורה נשברה בזמן ההתנגשות, הוא פשוט עף מחוץ למכונית.

כעת מבקשת הולי להזהיר הורים אחרים לגבי הסכנות הטמונות בחגירה לא נכונה או בשימוש לא נכון בכיסאות הבטיחות. בסרטון הסברה מטעמה, מציגה הולי את בנה בתמונות מחייו הקצרים, כשעל גבן כיתוביות מצילות חיים.

"בעלי ואני לא ידענו שצריך להושיב את התינוקות כנגד כיוון הנסיעה. אם הייתי מודעת לאזהרת הבטיחות הזו, אולי הבן שלי היה היום בחיים. חשוב שהורים אחרים יפיקו את הלקח, ולא ינהגו בחוסר האחריות שאנחנו נהגנו בו. חובה לברר את סוג הכיסא שהילד צריך לפי גילו, ולהיצמד להוראות היצרן", היא אומרת.

תגיות:תאונהכיווןפעוטותכיסא בטיחות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה