חדשות בארץ

התקרית המביכה של אורן חזן: גרר את טראמפ ל’סלפי’, וסיפר לו שהוא ’טראמפ הישראלי’

בעיצומו של טקס קבלת הפנים לנשיא האמריקני דונלד טראמפ בשדה התעופה בן גוריון – ח"כ אורן חזן 'הגדיל לעשות' וגרר את טראמפ ל'סלפי', למרות שנתניהו ניסה להניא אותו מכך. תוך כך סיפר לו שיש המכנים אותו 'טראמפ הישראלי'. צפו בתיעוד

סלפי שייזכר לדורות (צילום: אורן חזן)סלפי שייזכר לדורות (צילום: אורן חזן)
אא

בעיצומו של טקס קבלת הפנים לנשיא האמריקני דונלד טראמפ, שנערך בשדה התעופה בן גוריון ובו נכחו בכירים מהממשלה – ח"כ אורן חזן הגדיל לעשות וגרר את טראמפ ל'סלפי', למרות שנתניהו ניסה להניא אותו מכך.

לא ברור איך הצליח ח"כ חזן להגיע אל קדמת הבמה, ולהופיע במעמד שבו אמורים היו לקחת חלק רק ראש הממשלה, נשיא המדינה ושרים בכירים.

ועם זאת, בדרכו שלו הצליח חזן לא רק להשתחל אל עדשת המצלמה, כי אם גם לגרור את טראמפ ל'סלפי' עמו – בעוד ראש הממשלה ופמלייתו 'ממתינים' להוד מעלתו שיכוון את המצלמה ויסיים את שהתחיל.

בתגובה לתקרית המביכה, ניסה נתניהו לשלוח את ידו לחזן ולהניא אותו מהמעשה – אך חזן התעלם במופגן, והמשיך לצלם.

אם לא די בכך - בראיון שנעשה עמו בגלי צה"ל, דקות ספורות לאחר התקרית, ציין חזן כי במהלך ה'סלפי' עם הנשיא, פנה אליו ואמר כי יש המכנים אותו 'טראמפ הישראלי'.

צפו בתיעוד המשעשע:

(קרדיט צילום: חדשות 2 online)

תוך זמן קצר התפרסמה התקרית בתקשורת העולמית, והציגה את חזן באור מביך משהו – אך הוא לא נשאר חייב. בראיון לערוץ 10 אמר כי המכשיר נתקע בדיוק כשביקש להצטלם עם טראמפ, וכשהסביר את זה לנתניהו – הוא רק חייך לעומתו, והמתין. "מדובר בעידן חדש שבו נשיאים מצטלמים 'סלפי'", אמר. "כשביבי ויועציו ישמעו מה ייצא מה'סלפי' הזה – הוא יעריך אותי".

חזן אף התייחס לעובדה שהצליח להשתחל למעמד ואמר כי "הוזמנתי לטקס, ואף אחד לא ביקש ממני לעזוב. מה שכן, דילגתי מהשורה השנייה לשורה הראשונה", הודה.

תגיות:אורן חזןישראלדונאלד טראמפסלפיביקור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה