ונשמרתם

פתרונות שמונעים אסונות: מחזיקי דלתות מיוחדים, וגם למה כ"כ חשוב להשתמש בהם

אצבעותיהם של שני פעוטות נפגעו השבוע קשה בעקבות, לא פחות ולא יותר, דלתות...לפניכם גלריה מיוחדת של רעיונות למחזיקי דלתות שימנעו את האסון הבא - כי שני אסונות בשבוע אחד, זה כבר יותר מדי

אא

כל ילד חדש שמצטרף למשפחה – בתוך כל השמחה והברכה, עבור ההורים המשמעות היא אחריות נוספת, גדולה יותר. מעתה מוטלת עליהם החובה לשימת לב לפרטים הקטנים ביותר והרחקתו של הפעוט מכל דבר שעלול לגרום לו לנזק כלשהו.

כהורים עלינו לשים לב היכן ילדנו נמצא ומה הוא עושה, ולא פעם עלינו להתקין מתקני בטיחות שונים כדי למנוע פציעות ופגיעות בגופו.

חלק מההשתדלות הזו היא התקנת מעצורים לדלתות – שאולי בגילאים מבוגרים יותר משמשת לנוחות ותו לא, אך עבור תינוק שזה עתה מגלה את כישורי הזחילה שלו בבית – מדובר בחובה מצילת חיים.

בוגר שנפגע בצורה זו או אחרת מהדלת, יכול לעזור לעצמו. וגם אם הוא חווה כאב ואי נוחות – הוא מסוגל להתמודד בדרכים שונות, כי היד שלו מספיק חזקה להתמודדות עם סוג כזה של כאב.

אולם אצל פעוטות, אין מה להשוות. היות והיד שלהם רכה ועדינה ועדיין לא חזקה דיה, רמת הכאב ועוצמתו שונה בתכלית מזו של מבוגר. ומילא מכה קטנה שהכאב שלה עובר והאצבעות חוזרות לתפקוד תקין, אבל מה קורה כאשר האצבעות נפגעות בפגיעה קשה ובלתי הפיכה חלילה?

כל אחד מאיתנו מבין את משמעות הדבר, ולכן כשזה מגיע לדלתות – חשוב ביותר להקפיד על שימוש במעצורים שימנעו מהן להיסגר לחלוטין. מעצורי דלתות עשויים מחומרים שונים – גומי, מגנט, דבק "זכר-נקבה" ועוד.

הרעיון הוא להשאיר רווח קבוע בין הדלת לקורה ולמנוע ממנה להיסגר. פתרונות אחרים מציעים התקנת מעצורי קבע בדלת עצמה – מה שהופך אותם ליעילים במיוחד כשמדובר בבית עם פעוטות וילדים.

 

תגיות:פעוטותדלתגלריהאסוןאמנותפיתרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה