חדשות בארץ

לקראת ביקורו של טראמפ בישראל, קבלו את הלו"ז המלא

נשיא ארצות-הברית, דונלד טראמפ, יגיע מחר (שני) לביקור בישראל, למשך קצת יותר מ-24 שעות. קבלו את הלו"ז המלא של הביקור יום שני

  • כ"ה אייר התשע"ז
(צילום: הבית הלבן)(צילום: הבית הלבן)
אא

12:15: בשעה זו ינחת נשיא ארה"ב בישראל מטיסה ישירה מריאד, בירת סעודיה. כחלק מטקס קבלת הפנים נפרס בנתב"ג שטיח אדום באורך 80 מטר והוקמה טריבונה של 250 מקומות ישיבה עבור אורחים שהוזמנו לטקס. קבלת הפנים הממלכתית תתקיים במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין.

בטקס קבלת הפנים ישאו טראמפ, נתניהו וריבלין נאומים קצרים, בני שלוש דקות כל אחד. טראמפ יסקור משמר כבוד של חיילי צה"ל וינוגנו המנוני שתי המדינות.

לאחר מכן יטוס טראמפ במסוק ה"מארין 1" לירושלים, וינחת במנחת שהוכשר במיוחד במתחם התחנה. מיד לאחר הנחיתה תגיע הפמליה לבית הנשיא, וייפגש עם הנשיא ריבלין.

בבית הנשיא תיערך ברחבת הטקסים קבלת פנים אשר לאחריה ייוועדו שני הנשיאים בפגישה מצומצמת בטרקלין. עם תום הפגישה ומתן הצהרות לתקשורת, יצאו שני הנשיאים ורעיותיהם לגינת בית הנשיא, שם יחשפו את עץ השקד שניטע לכבוד הגעתו של טראמפ. לצדו של העץ נכתב הפסוק מתהלים: "שאלו שלום ירושלים ישליו אהביך. יהי שלום בחילך שלוה בארמנותיך" בשפות בעברית, אנגלית וערבית.

לאחר ביקורו בבית הנשיא ימשיך טראמפ לביקור בכותל המערבי. בישראל מקווים כי טראמפ יאפשר לנתניהו ללוות אותו לביקור כמחווה, אך בינתיים נראה כי טראמפ יסתפק בליוויו של רב הכותל בלבד.

במהלך הצהריים יבקרו מלניה טראמפ ושרה נתניהו בבית החולים הדסה עין כרם. שם ישוחחו עם צוות הרופאים והאחיות, ייפגשו עם ילדים בגן המשחקים לפעילות אמנותית משותפת במקום.

ב-18:00 צפוי טראמפ להגיע למלון המלך דוד בירושלים לפגישה עם נתניהו. השניים ייוועדו בתחילה בארבע עיניים ולאחר מכן עם צוותי עבודה.

19:15-21:00 - טראמפ, נתניהו ורעיותיהם יגיעו למען ראש הממשלה לארוחת ערב חגיגית. במהלך הארוחה יעניק נתניהו לטראמפ ספר תנ"ך מהודר במתנה.בינתיים בינתיים במלון המלך דוד תתקיים ארוחה למשלחת האמריקנית הבכירה שמלווה את הנשיא: מזכיר המדינה, מזכיר ההגנה, איוונקה וג'ראד קושנר והצוות הבכיר של הנשיא. הארוחה תתקיים בסך הכל ל-80 איש - מחציתם אמריקנים ומחציתם ישראלים. הצד הישראלי יכלול את שר הביטחון אביגדור ליברמן, שרים נוספים ובכירי משרד החוץ.

יום שלישי

ב-10:00 יגיע טראמפ לבית לחם לפגישה עם אבו מאזן.

ב-13:00 יגיע טראמפ למוזיאון "יד ושם". בביקור קצר שיארך קבע שעה בלבד יניח הנשיא זר באוהל יזכור, יחתום בספר האורחים וישמיע הצהרה.

ב-13:30 הוא יגיע למוזיאון ישראל וב-14:00 יישא שם נאום שבו יסכם את ביקורו במזרח התיכון. בנאומו צפוי טראמפ להעביר בו מסר של תמיכה בעם ישראל ויציג את החזון שלו לקידום שלום בין ישראל והפלסטינים ולשילוב מדינות ערב המתונות.

ב-15:40 יגיע הנשיא לנמל התעופה בן גוריון ויעזוב את הארץ. שם ייפרדו ממנו נשיא המדינה וראש הממשלה בלחיצות ידיים בלבד, וללא טקס רשמי.

תגיות:דונאלד טראמפביקור הנשיא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה