חדשות בארץ

תושב איתמר שניצל מלינץ’: "ראיתי את המוות בעיניים"

תושב איתמר נקלע להפגנה אלימה בסמוך לכפר חווארה, אבנים הושלכו על רכבו והוא בתגובה ירה לעבר הפלסטינים. "ניצלתי בנס", הוא אמר, "ראיתי את המוות בעיניים"

המהומות בחווארה (צילום מסך)המהומות בחווארה (צילום מסך)
אא

תושב איתמר, אב לשמונה ילדים, חלף היום (חמישי) בשעות הצהריים על יד הכפר חווארה בזמן שבמקום הפגינו כמאתיים פלסטינים. בשלב מסוים הם הבחינו ברכבו והחלו ליידות לעברו אבנים, ואף התאספו סביב הרכב ובעטו בו.

בסרטון שפורסם לאחר האירוע ניתן לראות את ההפגנה שהתקיימה למעשה כמחאת הזדהות עם האסירים הפלסטינים השובתים. בשלב מסוים נקלע להפגנה רכבו של הנהג הישראלי והחלו לרגום אותו באבנים. הישראלי ניסה להימלט על נפשו, אולם אמבולנס פלסטיני פרטי חסם את דרכו. לא נותרה לו ברירה והוא דרס את הפורעים שמסביב לרכבו, אשר המשיכו להשליך אבנים לעבר הרכב ולבעוט בו.

כל התקרית התרחשה בכביש הראשי של חווארה שהוא בשליטה ישראלית מלאה, ומהווה חלק מכביש 60, בין רמאללה לשכם. זהו כביש בו יש לא מעט אירועים של זריקות אבנים.

בחקירה לאחר האירוע סיפר היורה כי הוא חש בסכנת חיים, ועל כן הוא פתח בירי באוויר. לדבריו: "חזרתי מקניות והסלים היו ברכב. התחילה הפגנה אלימה באמצע חווארה וראיתי את המוות בעיניים".

אשתו של היורה סיכמה את הדברים: "ברוך ה' שהסיפור נגמר ככה. זה נס. ניסו לעשות בו לינץ'. זה ממש נס גדול שככה זה נגמר"

בעקבות התקרית כמו גם לקראת ימי הרמאדן המתקרבים קראו הערב במסיבת עיתונאים ברצועה לקיים מחר (שישי) יום זעם בנקודות שונות בישראל.

תגיות:הפגנותיריחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה