חדשות יהדות

שיתוף פעולה בין יקבי ירושלים ומלון פרימה פארק

שיתוף הפעולה הושק באירוע מיוחד בירושלים, בו הציג היינן הראשי של היקב את סדרת יינות היובל שיצר לרגל 50 שנה לאיחוד העיר

  • כ"ב אייר התשע"ז
אא

יקבי ירושלים מהוותיקים והגדולים בישראל עובר בשנה האחרונה מהפיכה בחדשנות ביין בהובלתו של היינן הראשי סם סורוקה, ציוד חדש הכולל החלפה של קו המילוי הנעשה ממש בימים אלו ביקב, הרחבת הייצוא ופתיחת שווקים חדשים בחו"ל והרחבת הפעילות בישראל עם הכניסה לרשתות שיווק חדשות.

במסגרת שיתוף הפעולה מציגים בלובי היין במלון את היינות של היקב מסדרות הפרימיום, הרזרב, ספיישל רזרב והמהדורה המיוחדת של האומן דוד גרשטיין. בנוסף, בלובי היין ובמסעדת המלון יציעו לאורחים את "יין הבית" המורכב מיינות סדרת הוינטג' של היקב וכן המלון יהווה ליקבי ירושלים כ"מרכז המבקרים" ואירועים של היקב, בו יועברו סדנאות יין, טעימות, אירועי יין ועוד.

יקבי ירושלים הינו היקב היחיד הממוקם בעיר הבירה של ישראל והיחיד מהיקבים בארץ שהחליט להציג סדרת יינות במיוחד לקראת חגיגות 50 שנה לאיחוד ירושלים, הנקראת "סדרת היובל". בסדרה זו מציג היינן סם סורוקה ארבעה יינות, כל אחד עם הנגיעה הייחודית שלו, טעמים מיוחדים ואפילו תוית המוקדשת לשכונות בעיר ירושלים.

באירוע ההשקה שנערך ביום שלישי ה-16 באוקטובר 2017 במלון פרימה פארק ירושלים, הציג היינן הראשי של היקב סם סורוקה סדרת יינות "סדרת היובל" שנוצרה במיוחד לקראת חגיגות 50 שנה לאיחוד ירושלים. בסדרה זו יציג סם סורוקה ארבעה יינות, כל אחד עם הנגיעה הייחודית שלו, טעמים מיוחדים ואפילו תווית המוקדשת לשכונות בעיר ירושלים.

ארז וינר מנכ"ל יקבי ירושלים: "היום אנחנו משיקים שני דברים, האחד שיתוף פעולה שנוצר עם מלון פרימה פארק ירושלים שיהפוך להיות הבית של היקב לצד השקת סדרת היינות החדשה שנוצרה במיוחד לציון חגיגות 50 שנה לאיחוד העיר, סדרה המשלבת יינות מיוחדים המחוברים לאתרים ייחודים ברחבי ירושלים".

תגיות:ירושליםיקב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה