חדשות בארץ

מתגוררים באשדוד? אל תצאו לרחובות

שריפת קוצים שהתפשטה לאתרי פסולת באשדוד, גרמה לזיהום אוויר חמור בעיר ובשטחים שסביבה. מתגוררים באזור? עדיף שלא תצאו לרחובות

(צילום: המשרד להגנת הסביבה)(צילום: המשרד להגנת הסביבה)
אא

אם אתם מתגוררים באשדוד ויושבים כעת מול המחשב בבית, כדאי לכם מאוד להישאר במקומכם, זאת מאחר שהמשרד להגנת הסביבה פרסם בשעות האחרונות (יום רביעי) המלצה לתושבים המתגוררים באזור יבנה ואשדוד להימנע משהייה מיותרת מחוץ לבתיהם, מחוץ לגדר הנצרך.

ההודעה הגיעה בעקבות השריפה בבריכות החמצון שבאתר הפסולת א.א. אשדוד. ברוך ובר, מנהל מחוז דרום של המשרד להגנת הסביבה, הסביר כי מקור הריח הוא שריפת קוצים שפרצה אתמול (שלישי) בערב והתפשטה לכמויות של אשפה שנזרקו סביב בריכות החמצון באתר הפסולת.

השריפה, כפי שמסתבר, גרמה לריח רע מאוד באוויר. תושבים רבים התלוננו על כך, וכעת מתברר שהריח לא רק רע, אלא גם מסוכן, כיוון שהוא גורם לזיהום אוויר.

בשעה זו עמלים צוותי כיבוי על כיבוי הבריכות הבוערות. בנוסף,  ישנם כוננים של המשרד להגנת הסביבה אשר נמצאים במקום וכן כוחות כיבוי והצלה.

בכיבוי האש ציינו כי הדליקה נמצאת בשליטה והעשן כבר ירד באופן משמעותי. נכון לעתה אין סכנה להתפשטות, אך ייתכן שעבודת הכיבוי במקום תימשך מספר ימים.

תגיות:זיהום אוויראשדודשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה