חדשות יהדות

מרגש: מלכת היופי לשעבר בכתה באומן: "הולכת רק בחצאית"

מור ממן זכתה לפני 3 שנים בתואר מלכת היופי של ישראל. בחצי השנה האחרונה היא נמצאת בתהליך תשובה, ולאחרונה גם קיבלה על עצמה חצאיות בלבד

  • כ"א אייר התשע"ז
מור ממןמור ממן
אא

לאחר שהדהימה מור ממן מלכת היופי לשעבר, את העולם החילוני, והכריזה בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות שמספר על האהבה שלה לבורא עולם ועל כמה היא מוקירת תודה על כך שהיא מתחזקת ועוזבת את חיי ההוללות המופקרים – כעת היא צועדת לרמה גבוהה יותר ומפתיעה אפילו את כתבי הרכילות, שנאלצים לענות אמן.

בטיסה האחרונה שלה לאומן, לקברו של הצדיק הקדוש רבי נחמן מברסלב היא הכריזה במעמד מאות נשים כי היא נפרדה מהמכנסיים שהיא לובשת, וקיבלה על עצמה חצאית בטקס מרגש מאוד, עד כדי כך שהיא בכתה לעיני כל.

ממן מספרת שתהליך חזרתה בתשובה וההתקרבות לאלוקים החל מאז שצפתה בסרטון של הרבנית רונית ברש. בעקבות כך היא התקרבה לדת מיום ליום, עד שזה נעשה יותר ויותר רציני.

הדברים הגיעו לידי כך שהיא תרמה לפני כחודש מכספה ספר תורה מהודר ומושלם למוסדות "כאיל תערוג" בשכונת "הר חומה" בירושלים, בראשותו של הרב אייל עמרמי. ספר התורה הוכנס לבית הכנסת במעמד מפואר במהלך חג הפסח האחרון. בסעודת המצווה, שנערכה לרגל המעמד, נשא הרב עמרמי דברים אודות גודל המצווה: "אבא שבשמיים גאה בך מאוד. הכנסת ספר תורה הינה מצווה חשובה מאד שלא כל אדם זוכה לה. בכלל, זכית בחודשים האחרונים לעשות קידוש השם גדול מאד בכל תהליך התקרבות והתחזקות לאבינו שבשמיים".

תגיות:מלכת היופימור ממן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה