חדשות בארץ

האסון בערד: הפיצוץ נגרם כתוצאה מחומרי נפץ שהוחזקו במקום

המשטרה עצרה הבוקר אב ובנו, החשודים בהפעלת מחסן זיקוקים לא חוקי. השניים אחסנו חומרי נפץ מסוגים שונים בדירה, אשר גרמו לפיצוץ הנורא

  • כ' אייר התשע"ז
(צילום: דוברות מד"א)(צילום: דוברות מד"א)
אא

חייל ואביו נעצרו הלילה בעקבות חקירת המשטרה ומציאת חומרי נפץ מסוגים שונים שהיו בבעלות החייל ואביו והביאו לשריפה הקטלנית בערד בה נהרגו שני בני אדם.

האסון שאירע אמש (שני) בערד, ובו נספו גבר ואישה בעקבות שריפה בדירתם, נגרם, ככל הנראה, מפיצוץ מחסן זיקוקים לא חוקי שהתקיים במקום.

משטרת ישראל עצרה אב ובנו, החשודים בגרימת מוות ברשלנות. השניים חשודים שהפעילו במקום מחסן זקוקים לא חוקי, ובו חומרי הנפץ אשר גרמו לדליקה.

בסריקות שערכו השוטרים בבית שבו נספו בני הזוג אותר חדר שבו הוחזקו חומרי נפץ מסוגים שונים. בדירה אירע פיצוץ שככל הנראה גרם לדליקה.

בחיפוש נוסף שנערך בביתו של אחד החשודים נמצא מחסן ובו מעבדה גדולה לייצור חומרי נפץ ומעבדת החבלה של משטרת ישראל פעלה במקום עד לשעות הבוקר המוקדמות על מנת לפרקה ולאסוף את הממצאים מהמקום.

מעבדת החבלה של משטרת ישראל פעלה במקום עד לשעות הבוקר המוקדמות על מנת לפרקה ולאסוף את הממצאים מהמקום.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השניים.

האסון הכבד בערד גבה את חייהם של שני בני אדם. פראמדיקית מד"א ירדן מאדר, סיפרה על זירת האסון: "כשהגענו למקום ראינו שריפה בתוך הבית ועשן סמיך. כאשר כוחות הכיבוי השתלטו על השריפה הם חילצו לחצר גבר כבן 50 כשהוא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום.

''לאחר זמן קצר תוך כדי שכוחות הכיבוי ממשיכים בפעולות הכיבוי אותרה בדירה נפגעת נוספת, אישה כבת 40 כשהיא ללא רוח חיים ונאלצנו לקבוע את מותה גם כן במקום", הוסיפה.

תגיות:אסוןפיצוץערד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה