חדשות יהדות

העיתונאי מ’הארץ’ שמתחזק: "בכל פעם שאני מניח תפילין, הבקשות שלי מתקבלות"

תשובת המשקל? כעשור לאחר שקרא לקוראיו שלא להניח תפילין בעמדות של פעילי חב"ד - העיתונאי בני ציפר מה'ארץ' הניח תפילין בעמדת חב"ד בכותל, ואף הודה על ההזדמנות. "שיניתי את דעתי מאז, ואני אדם מאמין כיום", אמר. "בכל פעם שאני בא לכותל ומניח תפילין - הבקשות שלי מתקבלות"

בני ציפר עם התפילין (צילום: כפר חב"ד)בני ציפר עם התפילין (צילום: כפר חב"ד)
אא

בני ציפר – העיתונאי ה'כופר' של עיתון 'הארץ', שבעבר הטיף שלא להניח תפילין והזדעק על כך שפעילי חב"ד משכנעים אנשים 'תמימים' להניח תפילין ברחוב – נצפה כשהוא מניח אותן בעצמו, בכותל המערבי.

את הסיפור חשף לראשונה השבועון 'כפר חב"ד' לרגל 'מבצע תפילין' מיוחד של הרבי מילובביץ' – שנערך לאחרונה. במסגרת הפרויקט נדרשו חסידי חב"ד שונים לחלוק חוויות מיוחדות עם קוראיהם, וכך התגלגלה לה תמונתו של בני ציפר לכותרות.

בתמונה נראה העיתונאי ה'כופר' כשהוא מניח תפילין עם כיפה לראשו, בדוכן של פעיל חב"ד בכותל. הפעיל ביקש וציפר, שלא כדרכו – נענה לאתגר. "בטרם הלך לדרכו, הוא הודה בחום על ההזדמנות להניח תפילין בכותל", סיפר הפעיל.

ורק כדי לסבר את האוזן – מדובר באותו ציפר שלפני כעשור, כתב במדור התרבות של 'הארץ' דברי לעג פרובוקטיביים אודות החילונים שמתפתים ל'מתק השפתיים' של החב"דניקים, ועוצרים בדוכנים שלהם כדי להניח תפילין. "עורו החילונים! די להיות מיעוט נרדף. אל תניחו תפילין ברחוב, ואל תיכנעו לבקשת כל ציידי הנפשות האלה – שאורבים בקרנות הרחובות ובקניונים, ושמשתמשים בנימוק השיקרי 'אתה יהודי'".

אלא שכיום, ציפר מרגיש ומשדר אחרת. "שיניתי את דעתי מאז", אמר בשיחה ל'חדרי חרדים'. "אני מניח תפילין מדי פעם, ובכל פעם שאני בא לכותל ומניח תפילין – הבקשות שלי מתקבלות. היום אני אדם מאמין מאוד בקיומו של הקב"ה, אבל לא חזרתי בתשובה", דבריו.

תגיות:תקשורתמתחזקיםבעלי תשובהבני ציפר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה