סגולות

מתכוננים לניתוח חשוב? סגולת ה’סנדלר’ הקדוש, תעזור לכם לעבור אותו בשלום

נמצאים לפני ניתוח או טיפול רפואי חשוב אחר? לפניכם סגולה בדוקה המיוחסת לרבי משה יעקב הכהן רביקוב – המכונה 'הסנדלר' הקדוש, שלדברי החזון איש זצ"ל – היה אחד מל"ו צדיקים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מכירים מישהו שאמור לעבור טיפול רפואי מסובך או ניתוח חשוב? כדאי שתעבירו לו את הסגולה הזו, המיוחסת לרבי משה יעקב הכהן רביקוב – או בשמו הנפוץ יותר 'הסנדלר' הקדוש.

בטרם נחשוף את הסגולה, לפניכם כמה עובדות מדהימות על החכם המופלג שה'חזון איש' בכבודו ובעצמו, העיד עליו שהוא אחד מל"ו צדיקים:

רבי משה יעקב הכהן רביקוב, נולד בעיירה 'אוזורי' שבליטא, לאביו – חייט בנגלה וצדיק נסתר ששקד יומם ולילה על רזי התורה, והיה כבן שבעים כשבנו נולד. עד פטירתו בגיל 98, הספיק ללמד את בנו את אמנות הכנת הנעליים (סנדלרות) כמו גם את רזי התורה שלמד.

הדוגמה האישית לאהבת התורה שספג בבית, הובילה את רבי משה יעקב לדבוק בדרכו גם כשבגר – וכך נהג ללמוד תורה שבע שעות (!) מדי יום, בטרם צאתו לעבודה כסנדלר.

בהיותו בן ארבעים החליט לעלות ארצה, והקדים לקנות כ-150 דונם של נחלות בכפר אוריה אולם כשהגיע לכאן וביקש לדור במקום – הזהירוהו מפני אימת הערבים ששלטו באזור, ורצחו כל בעל חזות יהודית שהתקרב לשם.

לבסוף ויתר על החלקה לא בשל הערבים, אלא כאשר ראה במו עיניו שיהיה זה בלתי אפשרי להוציא לפועל את חלומו להקים משק חקלאי במקום. כשהבין זאת, מכר את חלקתו וקנה חלקה בשכונת אוהל משה בתל אביב, שברבות הימים הפכה לשכונת 'שבזי'.

שם אף הקים את הסנדלרייה המפורסמת שלו...שהתפרסמה לא רק בשל טיב המלאכה, אלא אף בשל צדקותו ויושרו של העוסק בה.

ישראל גולדשמיט, שבמשך שנים שימש כנהג של החזון איש, סיפר על הפעמים שבהן זכה להסיע אותו ל"צריף רעוע בקצה שכונת שבזי, לשם נכנס כשהוא מורה לי לחכות לו ברכב ויוצא אחר שעות אחדות. פעם הרהבתי עוז בנפשי ושאלתי את החזון איש מי הוא זה, שרבנו מטריח עצמו אליו ועוד מקדיש לו שעות שלימות מתוך זמן שהיה כולו נמדד לחלקיקי רגעים לא מבוזבזים. והשיב לי: 'דע לך שהוא ראש הל"ו צדיקים שבדור'".

חיש קל עשתה לה השמועה כנפיים, ואלפים התדפקו על דלת הצריף הרעוע – כדי לבקש ברכה ולהיוועץ בעצה טובה מפי הצדיק.

הסגולה הידועה המיוחסת לו לרפואה שלימה, ובפרט לקראת פעולה רפואית חשובה כניתוח – היא לומר ג' פעמים 'סעדני ואיוושע', בטרם יצא לטיפול וגם במהלכו.

צפו בתיעוד המרתק שמסביר מי היה ה'סנדלר' הקדוש:

 

תגיות:רפואהסגולותניתוחהסנדלר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה