חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הפלסטינים מוכנים לפגישה משולשת

התקררות משמעותית: 25 מעלות בחיפה, הפלסטינים מוכנים לפגישה משולשת, ואיסור הכנסת מכשירי אלקטרוניקה לארה"ב יוטל גם על טיסות מאירופה. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

שר האוצר כחלון מאשים את המתנגדים למס על דירה שלישית: "אתם הולכים עם האנשים החזקים שיש להם 4 ו-5 דירות כי אתם פשוט מפחדים. בגללכם לזוגות הצעירים לא תהיה דירה לעולם".

הכנסת אישרה את פיצול התאגיד והקמת תאגיד החדשות הנפרד: מליאת הכנסת אישרה ברוב של 43 תומכים מול 34 מתנגדים את פיצול תאגיד השידור הציבורי "כאן" והקמת תאגיד חדשות נפרד.

דרישה מכץ: בטל הפגיעה בהסעות תלמידים בגלל ההילולה: משרד התחבורה הודיע כי כמתוכנן היקף התחבורה הציבורית יצומצם בל"ג בעומר, ועקב שינוי מועד החופשה קיים חשש ממחסור באוטובוסים למוסדות חינוך. "מפקירים את בטיחות וחינוך ילדינו", אמר יו"ר המרכז לשלטון מקומי.

פריצת הדרך הישראלית שתמנע עיוורון בקשישים: בשורה לקשישים שסובלים מפגיעה בראייה: בניסוי פורץ דרך הצליחו החוקרים לעצור עיוורון אצל חולים באמצעות השתלת תאי גזע עובריים.

עונת הבגרויות החלה: בעקבות הפרשות החוזרות בכל עונת בגרויות, שבמסגרתן מודלפות הבחינות לתלמידים, משרד החינוך יציב כספות ב-1,081 תיכונים שבהן יפקידו את הבחינות עד חצי שעה לפני המועד.

 

חוץ

ביקור טראמפ: הפלסטינים כבר מוכנים לפגישה משולשת: רגע לפני ביקורו של נשיא ארצות הברית בישראל, בכיר ברשות הפלסטינית אומר כי אבו מאזן מוכן להיפגש עם ישראל, תחת פיקוחו של טראמפ, אך הם מחכים לאור ירוק של רה"מ נתניהו.

דיווח: איסור הכנסת מכשירי אלקטרוניקה לארה"ב יוטל גם על טיסות מאירופה: אחרי שממשל טראמפ אסר על הכנת מכשירי אלקטרוניקה גדולים ממדינות מוסלמיות נשקלת האפשרות להרחיב את האיסור על כמה מדינות אירופיות. דובר המשרד להגנת המולדת: עדיין לא התקבלה החלטה, דנים בנושא עם חברות התעופה.

 

מזג האוויר

היום: תורגש ירידה חדה במידות החום שיהיו קרובות לממוצע לתקופה. הלחות תעלה. מידות החום החזויות להיום והלילה: קריית שמונה 15-31, צפת 13-23, טבריה 17-32, ירושלים 13-25, חיפה 18-25, תל אביב 19-25, אשקלון 18-25, באר שבע 16-29.

מחר: מעונן חלקית עד בהיר עם טמפרטורות רגילות לתקופה.

שבת: נאה ותורגש עלייה קלה במידות החום, בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

 

ראשון: בהיר ותורגש עלייה נוספת במידות החום. ייעשה חם מהרגיל עד שרבי בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

תגיות:כותרות ב-60 שניותפלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה