חדשות בארץ

נעצר פלסטיני שירה על רכבים ישראליים

פלסטיני ירה יותר מ-15 כדורים לעבר כלי רכבי ישראלים שנסעו בכביש הסמוך לחברון. בתוך פחות משעה הוא נעצר

תיעוד הירי (צילום מסך)תיעוד הירי (צילום מסך)
אא

כוחות צה"ל עצרו אמש (שני) פלסטיני כבן 30 מהכפר ראבוד, אחרי שהתעורר חשש בנוגע לכך שהוא ירה בקרבת כלי רכב ישראליים בכביש 60. אמנם החשוד טען כי הוא ירה מתוך הגנה עצמית, אך מבדיקות שנעשו עולה כי הוא בעל רקע קודם ועל כן הוא הועבר לחקירה.

מעשיו של הפלסטיני תועדו במצלמת האבטחה, כך שניתן לראות באופן ברור שהוא ירה יותר מ-15 כדורים. בסייעתא דשמיא לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק. אך אין ספק כי מדובר בנס גדול, שכן הסבירות לכך שאחד הכדורים היה פוגע ברכבים הישראליים הרבים שנוסעים בכביש היא מוחשית וגבוהה.

סרן נריה גור, מפקד הפלוגה מ-601 שאחראית על הגזרה, סיפר על האירוע: "סמוך לשעה 19:30 החייל בש"ג של המוצב שלנו, על יד עתניאל, שמע יריות רבות ולאחר מכן שמעתי אותן גם אני. מיד קפצנו עם כוחות לסריקות בכפר הסמוך, ובסיוע פעילות מודיעינית זריזה סגרנו מעגל על זהות היורה, עלינו לבית שלו ועצרנו אותו בתוך חצי שעה".

הנשק בו השתמש היורה, לדבריו של גור, הוסתר בקרבת הבית. עוד הוא הדגיש: "הציר שבו אנו נמצאים נמצא דרומית לחברון. זהו קטע כביש של 25 קילומטרים שבו נרצחו 25 ישראלים בפיגועים שונים ב-25 השנים האחרונות. זו סטטיסטיקה בלתי נתפסת. משימתנו היא להגן על הציר, שלא יקרו פיגועים נוספים".

תגיות:חברוןיריפלסטיני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה