חדשות בעולם

סכנה: המקום הרעיל ביותר באמריקה חשוף לדליפה גרעינית

בעקבות קריסת מנהרה באתר לייצור גרעיני במדינת וושינגטון, ישנו חשש גדול מפני דליפה גרעינית. העובדים במקום התבקשו להסתגר במבנים ולהימנע מאכילה ושתייה

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

האם עלולה להיות דליפה גרעינית באתר לייצור גרעיני בהנפורד שבמדינת וושינגטון? למרבה החשש – ייתכן מאוד שהתרחיש חיובי, זאת מאחר שהיום (שלישי) קרסה המנהרה במקום אשר הכילה חומרים מזוהמים ביותר. על פי הדיווחים – בעת הקריסה לא היו במנהרה עובדים ובשלב זה גם לא נמסר על נפגעים.

עם זאת, ישנו חשש גבוה מאוד מפני דליפה גרעינית. עקב זאת, מיד עם קריסת המנהרה פונו עובדים שהיו במקומות סמוכים, ואילו עובדים שהיו מרוחקים יותר התבקשו להסתגר במבנים. כל העובדים באתר התבקשו להתפנות או לתפוס מחסה, וכן לוודא שיש במקום בו הם שוהים מקומות אוורור ולהימנע מאכילה ומשתייה.

מדיווחים במקורות שונים עולה כי האתר המדובר נחשב לאתר הגרעיני המזוהם ביותר בארה"ב, ואילו המנהרה שקרסה הכילה חומרים מזוהמים וביניהם מכלים של פסולת גרעינית ששימשו בין היתר להובלת מוטות רדיואקטיביים. בעבר אף כונה האתר בשם 'צ'רנוביל שמחכה לפרוץ' וכן – 'המקום הרעיל ביותר באמריקה'. בשעה זו החשש מפני דליפה גרעינית עדיין קיים.

תגיות:ארה"בגרעיןדליפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה