מעניין

מי צריך טלפון בצורת בננה?

צמד יזמים אוסף כסף כדי להוציא לשוק טלפון לא מתוחכם במיוחד – בצורת בננה

  • י"ג אייר התשע"ז
אא

חשבתם שכבר ראיתם את כל הסוגים של טלפונים מתוחכמים? תחשבו שוב. קמפיין באתר למימון המונים אוסף כסף כדי להתחיל לייצר...טלפון בצורת בננה.

הטלפון, אותו ניתן להזמין כבר עכשיו תמורת ארבעים דולרים, לא יהווה תחליף לטלפון הנוכחי שלכם. במקום זה, הוא יתחבר לטלפון שלכם, כך שהטלפון הנוכחי שלכם יעביר את השיחות שהוא מקבל לטלפון הבננה. מה עוד יהיה אפשר לעשות איתו? להוציא שיחות, ולדבר במשך 10 שעות לפני שיהיה צורך לטעון מחדש את הבטרייה.

אם גם לכם זה נשמע שאין שום חידוש היסטרי בטלפון הבננה, אתם כמובן צודקים. מפתחי הטלפון הצהוב הזה לא מתיימרים להמציא את הגלגל. "זה פשוט כיף", אומרים הממציאים. "מטרתו של טלפון הבננה הוא לגרום לאנשים לחייך ולעזור לכם להתחיל שיחות". באמת, מי לא ירצה לפתוח בשיחה אם בן אדם שמפטפט לתוך משהו דמוי בננה?

אם בננות מזכירות לכם קופים, אגב, זה לא במקרה. יוצרי הקמפיין מבטיחים לתרום אחוז אחד מההכנסות ממכירת הטלפון לארגון שעובד לשימור 'גורילות ההרים הנדירות בפארק הלאומי וירונגה' בקונגו, אפריקה.

בין אם ההומור שבעיצוב הטלפון מושך אותם ובין אם גורל הגורילות נוגע לליבם – כנראה שלא יחסרו מממנים לטלפון הבננה: היזמים קרובים מאד לכבוש את יעד 30,000 הדולרים שקבעו לעצמם. אז הם מבטיחים להתחיל את תהליך הייצור – בתקווה שהבננות הטלפוניות יצאו לשוק כבר בספטמבר 2017.

תגיות:פלאפוןבננה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה