חדשות בארץ

"זרקו את אלאור לים ועזרו לו לטבוע: דיון שני בערעורו של אזריה

הבוקר נערך בבית הדין הצבאי לערעורים דיון שני בעניינו של אלאור אזריה. אמו של אלאור בדמעוות: "אנחנו מתמודדים עם הכל לבד כבר 14 חודשים"

  • י"ב אייר התשע"ז
אלאור אזריה (צילום: פלאש 90)אלאור אזריה (צילום: פלאש 90)
אא

בבית הדין הצבאי לערעורים בקריה נערך הבוקר (שני) דיון נוסף בערעור אלאור אזריה שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון ונידון לשנה וחצי מאסר בפועל. בדיון הקודם ניסה סנגורו של אזריה, עו"ד יורם שפטל, להשוות את הירי במחבל למקרים אחרים, אך השופט מתח עליו ביקורת.

עוד לפני תחילת הדיון אמר צ'רלי אזריה, אביו של אלאור: "מהיום הראשון שהתחילו לפרסם את הסרטון של בצלם התחלנו לקבל איומים. הגשנו כבר שמונה תלונות במשטרה. אנחנו דורשים אבטחה כמו שלתובע יש אבטחה. אני דורש שישמרו על הבן שלי וישמרו על הילדים שלי, כי הבן שלי חף מפשע ומי שניפח את העניין זה לא אנחנו".

אתמול (ראשון) ביקרה מירי רגב, שרת התרבות והספורט, בביתו של אלאור אזריה בעיר רמלה, ושמעה מהוריו כי בני המשפחה מאוימים על ידי ערבים.

''אני מאוימת מהלילה הראשון", סיפרה אמו של אלאור, ''קיבלנו טלפונים ואיומים, אמרו לנו 'נרצח את הבן שלך', ועד היום אני מקבלת תמונות של הבן שלי וכתוב עליהן 'ההתנגדות הפלסטינית' ושירצחו אותו''.

''תגיד לי, אתם רוצים להגיע לאסון? מה קורה עם האבטחה שלנו? אני שלחתי את הבן שלי לשרת את המדינה, איפה אתם? זה שירות חובה. הוא היה כל כך גאה להצדיע לדגל המדינה והיום איפה הוא? מה עשו לו? תפרו לו תיק''.

אמו של אלאור פרצה בבכי, ''כולם ברחו ממנו, זרקו אותו לים ועוזרים לו לטבוע. לאן הגענו? לא באו אפילו להציע עזרה. 14 חודשים וחצי אנחנו מתמודדים עם הכל לבד. לכזו מערכת נתתי את היקר לי מכל כדי שישרת את המדינה''.

השרה רגב אמרה להורים, ''בואו נקווה שהדברים יסתדרו כראוי, אין לי מילים להגיד לכם. זה לא היה צריך לצאת מהליך משמעתי להליך פלילי. זה לא יכול להיות שההורים מתמודדים לבד עם הסוגיה הזאת''.

בהמשך, כתבה רגב בעמוד הפייסבוק שלה: ''ביקרתי את המשפחה של אלאור אזריה. פגשתי אם שבורה, כואבת ודואגת לגורל בנה. ניסיתי לחזק, לא היו מילים. בעיקר הקשבתי וביחד התפללנו כי הפרשה הכואבת תהיה מאחוריהם. "מחר ייערך הדיון בעניינו. כולי תפילה שייצא משערים אלו אחרי הערעור היישר לביתו. לא יום אחד נוסף בכלא!" סיימה שרת התרבות.

תגיות:אלאור אזריהערעור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה