דניאל מזרחי

כשר' דוד אבוחצירא ביקש ממני לחזור לזיכוי הרבים: הטור של דניאל מזרחי

כשהגענו אל רבי דוד, נכונה לי הפתעה. בתוך 5 דקות מרגע שהגענו, הגיע השמש של הרב בריצה, וקרא לנו להיכנס אל הרב מיד. היינו המומים. לא ציפינו למהירות כזו. כשנכנסנו לחדרו הקדוש, שאל אותי רבי דוד: "למה אתה מפחית בחיזוק הרבים ובכל העשייה שלך?"

דניאל מזרחידניאל מזרחי
אא

לפני מספר חודשים, בחול המועד סוכות, נסעתי בעניין חשוב, לבקש ברכה מרבי דוד אבוחצירא מנהריה. נסעתי עם חבר טוב שלי, ויחד יצאנו מלוד בשעה 11 בבוקר ברכבת, לכיוון נהריה.

בדרך, חברי שאל אותי אם יש סיכוי שאצליח לסדר לנו להיכנס לרב במהירות, כדי שלא נצטרך לחכות הרבה זמן בתור. למי שלא מכיר, התור אצל רבי דוד הוא ארוך מאד, ולעיתים קרובות אין ברירה אלא לעמוד בתור במשך שעות על שעות, כדי לזכות להתייעץ ולקבל ברכה מהרב. השאלה של חברי שעשעה אותי – מאין יהיו לי כאלה קשרים עם רבנים, לזרז את התור במיוחד עבורי?

אבל כשהגענו אל רבי דוד, נכונה לי הפתעה. בתוך 5 דקות מרגע שהגענו לבית המדרש, הגיע השמש של הרב בריצה, וקרא לנו להיכנס אל הרב מיד. היינו המומים. לא ציפינו למהירות כזו.

רבי דוד אבוחצירארבי דוד אבוחצירא

כשנכנסנו לחדרו הקדוש, שאל אותי רבי דוד: "למה אתה מפחית בחיזוק הרבים ובכל העשייה שלך?".

הרגשתי שכולי כמו חשמל, עברה בי צמרמורת. לא האמנתי לסטירה העזה שקבלתי – כי אכן, בחודשים האחרונים עצרתי מעט את העשייה שלי, ואת ההפקות הרבות שעשיתי לעילוי נשמת אמי.

מיד קיבלתי על עצמי לחזור לעשייה הזו, והערב, ח' באייר, 4.5.17, בעז"ה, יתקיים ערב חיזוק מיוחד, שנקרא "ערב שכולו מתחיל מהראש".

הערב יכלול הרצאה שלי בנושא כח רצון ושמחת חיים, ומספר אישי ציבור יישאו בו דברי ברכה. הערב יתקיים, כמובן, בהפרדה מלאה, ברח' אהרון פישל 29, ירושלים, הערב בשעה 17:30.

תגיות:דניאל מזרחיהרב דוד אבוחצירא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה