חדשות יהדות

יש כבוד: 'רפטינג נהר הירדן' התחיל לשמור שבת

בעלי אתר התיירות 'רפטינג נהר הירדן' בהחלטה אמיצה ומעוררת כבוד: "אנחנו מסכמים 20 שנים של עשיה והצלחה, ונפסיק להפעיל את האתר בשבת ובחג"

  • ח' אייר התשע"ז
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

'רפטינג נהר הירדן' בהחלטה אמיצה ומעוררת כבוד: לאחר 20 שנות פעילות בהן המקום היה פתוח, למרבה הכאב, בכל ימות השבוע – החל מהשבוע, יהיו שערי האתר סגורים ביום הקדוש.

בדף הפייסבוק שלהם, פרסמו בעלי האתר, אורי, ערן ויניב גיגי, את ההודעה הבאה: "שלושת האחים מסכמים 20 שנים של עשיה והצלחה, בהחלטה כנה ואמיצה להפסיק להפעיל את האתר בשבת וחג".

"לאחר שנים של עשיה רצופה בעולם התיירות של ארץ הגליל ופיתוח אתר 'רפטינג נהר הירדן', האטרקציות השונות ומסעדת 'איסקנדר', למותגי על בענף שמארחים מאות אלפי אורחים מהארץ ומסביב לעולם כל השנה, הגענו למסקנה שהמרוץ הארוך בהצלחת העסק המסעדה והאטרקציות בענף התיירות הגלילי חייב להשתנות".

שלושת האחים מוסיפים: "החל מעכשיו 'רפטינג נהר הירדן' על כל פעילותיו ימשיך לארח אתכם באהבה, חורף קיץ כל שנה, ללא שבתות וחגים".

הפוסט המרגש זכה לתגובות מרגשות לא פחות. אחת הגולשות הגיבה: "כל הכבוד!! בעזרת השם תראו מזה רק ברכה!!" גולש אחר כתב: "משפחת גיגי היקרים, ישר כח ושתדעו רק הצלחה ושפע של פרנסה".

גולשים נוספים כתבו: "בטוחה שתצליחו ותמשיכו להמריא גם ללא שבתות וחגים. בהצלחה במתכונת החדשה חברים יקרים"; "איזו החלטה אמיצה. פשוט ראויים להערצה. יפה!"; "צריך להבין שהחלטה אמיצה כזאת תביא גם קשיים ככה זה מסירות נפש לקב"ה אף פעם לא קל. הכי חשוב זה לא להתייאש כלל. כל הכבוד לכם!"

התקווה היא כי ההחלטה האמיצה של האחים גיגי, בעלי 'רפטינג נהר הירדן' על סגירת המקום בשבתות וחגים, תביא לשינוי כיוון וחשיבה אצל בעלי עסקים נוספים. בעלי עסקים רבים טוענים כי מלבד העניין הדתי בסגירת אתרים בשבתות וחגים, ישנו גם את הפן הסוציאלי, לפיו לכולם מגיע יום חופש בשבוע.

תגיות:נהרשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה