חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: טראמפ ייפגש היום עם אבו מאזן

דו"ח בריטי קורא לבחון מחדש את גישת בריטניה למזרח התיכון, טראמפ ופוטין שוחחו בטלפון, והיום יחל שלב הערעור במשפטו של אזריה. כל מה שצריך לדעת

אבו מאזן וטראמפ (צילום: shutterstock)אבו מאזן וטראמפ (צילום: shutterstock)
אא

חדשות

תחילת שלב הערעור במשפטו של אלאור אזריה: הערעור בעניינו של החייל היורה מחברון שהורשע בהריגה, צפוי להתחיל היום בבית הדין הצבאי לערעורים בקריה. להרחבה, לחצו כאן.

מליאת הכנסת צפויה להתחיל מחר בחקיקה להקמת התאגיד: ח"כ ביטן, יוזם המהלך, נוקט צעד זה בעקבות לוח הזמנים הצפוף, לפיו על תאגיד השידור הציבורי להתחיל לפעול ב-15 במאי.

היום: הממשלה תאשר את הגדלת נק' הזיכוי במס להורים עובדים: התוכנית תעניק תוספת משמעותית לנקודות הזיכוי הניתנות לבני זוג עובדים שהם הורים לילדים קטנים עד גיל 6.

"טראמפ שוקל ברצינות העברת השגרירות": סגן נשיא ארה"ב השתתף באירוע לרגל יום העצמאות של ישראל וחזר על מחויבותו של טראמפ להעביר את השגרירות מת"א לירושלים.

ארגון זכויות אדם בינ"ל: "חמאס מחזיק באופן בלתי חוקי בנעדרים ישראלים": ארגון Human Rights Watch גינה את חמאס על החזקתם של אברה מנגיסטו והישאם א-סייד "באופן בלתי חוקי" ברצועת עזה, ודיווח כי חמאס מחזיק בהם בטענה כי הם חיילי צה"ל. בדו"ח הארגון הזהירו ממצבם הנפשי המעורער ודרשו לאפשר ליצור עמם קשר.

 

חוץ

היום: טראמפ ייפגש עם אבו מאזן בוושינגטון: על פי הדיווח, חוששים בקרבתו של אבו מאזן כי טראמפ ילחץ לבטל את הכספים שמעבירה הרשות למשפחות של מחבלים.

דו"ח בריטי: לבחון מחדש את גישת בריטניה למזה"ת: הדו"ח קורא גם לשר החוץ הבריטי, בוריס ג'ונסון, "לשקול ברצינות הכרה במדינה פלשתינית כדי לקדם את תהליך השלום במזרח התיכון".

טראמפ ופוטין שוחחו בטלפון: פוטין קרא לעמיתו האמריקני לגלות איפוק במדיניות מול צפון קוריאה כדי להרגיע את המתח. השניים הסכימו כי המלחמה בסוריה נמשכת "הרבה יותר מדי זמן", וסיכמו כי כל הצדדים חייבים לעשות ככל שביכולתם כדי להביא לסיומה.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית, הטמפרטורות ירדו במקצת ויהיו נמוכות מהרגיל בעיקר בהרים. בבוקר יתכן טפטוף בצפון הארץ ובמישור החוף. הלילה: מעונן חלקית

חמישי: נאה עד מעונן חלקית. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. במשך היום יתכנו גשמים יחידים בצפון מזרח הארץ.

שישי: מעונן חלקית עד נאה. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר.

שבת: מעונן חלקית עד נאה. הטמפרטורות יעלו במקצת.

תגיות:כותרות ב-60 שניותאלאור אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה