תפילות מיוחדות

תפילה לאמונה ולפתחון הלב

ריבונו של עולם! כשאני מתפלל בלי סוף ובסוף קורה בדיוק ההיפך ממה שביקשתי, כשכל התפילות והתחנונים לא הועילו וקבלנו תשובה שלילית, תעזור לי אבא שלא תהיה לי טיפת תרעומת בלב

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם! כשאני שבור, כשהלב אטום, כשאין לי טיפת לחלוחית בלב, תעזור לי אבא לפתוח את הפה בכל זאת. להתחיל להגיד משהו, ואם אין לי כח אז אפילו ללחוש, ואם גם זה קשה לי, אז בלי קול, אז רק תנועות עם השפתיים. ולאט לאט שאני אצליח להתחבר אליך, עד כדי כך שזה יגמר בריקוד סוער, ובמחיאות כפים, ובהרגשת הלב שאתה תמיד איתי. שאתה אף פעם לא תעזוב אותי. שמהמקום הכי נמוך אפשר לעלות ולהתחבר אליך מחדש.

ריבונו של עולם! כשאני מתפלל בלי סוף ובסוף קורה בדיוק ההיפך ממה שביקשתי, כשכל התפילות והתחנונים לא הועילו וקבלנו תשובה שלילית, תעזור לי אבא שלא תהיה לי טיפת תרעומת בלב. שאני אף פעם לא אעשה איתך ברוגז, אפילו שאחרי כמה שעות זה עובר לי. שאני אחדיר עמוק עמוק למוחי ולליבי שאם אחרי כל כך הרבה תפילות זה מה שקרה, אז בודאי שזה הכי טוב בשבילי אפילו שבהבנה שלי זה הכי גרוע.

ריבונו של עולם!  רוצה ללמוד לחיות איתך עשרים וארבע שעות ביממה בלי רגע הפסקה. תעזור לי.

 

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם! תעזור לי לזכור שאחרי כל ההשתדלויות, והטלפונים, והלחצים, והתחנונים שאני מפעיל על בני אדם, תעזור לי לזכור שהתפילה זה מעל הכל, שזאת ההשתדלות העיקרית.

וכשקורה משהו שבעיניים שלנו הוא לא טוב, כמו שאנחנו בדרכנו לשדה תעופה בקייב ויש פקק ענק ואנחנו על הגבול ועלולים להפסיד את הטיסה, תעזור לי ברגעים הקריטיים האלה להאמין שגם זה ממך אבא, וגם זה לטובה, אפילו שבשבילי זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות.

תעזור לי להתחבר אליך בתוך הלחץ והמתח והדאגה ולבקש ממך ברגעים האלה שתרגיע אותי, שתעודד אותי, וכמובן שתעשה לנו נס ונגיע בזמן כמו שבאמת קרה.

לרכישת הספר "אור האמונה – ליקוט תפילות"

תגיות:תפילהאמונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה