חדשות יהדות

האופנוען מהכתבה שהסעירה את הרשת מספר מה עמד מאחורי הקלעים

מפוברק או לא מפוברק? האופנוען מסרטון ההסתה נגד החרדים מספר כי חשב שמדובר בחלק מסרטון סאטירי

  • ד' אייר התשע"ז
(צילום: רשת)(צילום: רשת)
אא

כתבת ההסתה נגד החרדים: אחרי למעלה מ-350 אלף צפיות בפייסבוק, 3000 שיתופים, 5000 לייקים ו-2000 תגובות – ברובן זעם על מראה עיניהם, הסירה זכיינית ערוץ 2 'רשת' את הסרטון של הכתב גיא הוכמן מהאתר שלה ומעמוד הפייסבוק.

בהודעה שפרסמה 'רשת' בגוף הכתבה נאמר: "הסרטון שפורסם אינו מפוברק, אולם לאור פגיעה אפשרית ברגשות הציבור ולאור תגובות שהתקבלו, החלטנו להסיר את הסרטון לאלתר. יום עצמאות שמח לכל עם ישראל".

הודעתה של 'צופיה', הממיר הכשר של 'הידברות', ואי נכונותה להתנצל על התרמית, מסעירה כמעט כמו פרסום הסרטון המפוברק. בראיון שהעניק ל'צופיה', הממיר הכשר של הידברות, הודה האופנוען מהסרטון כי אכן מדובר בסרטון מבוים ולא בתיעוד של אירוע ממשי.

"נסעתי באותו יום עם חברי על האופנוע באחד הרחובות בבני ברק", סיפר הצעיר. "פתאום חבר שלי ראה את גיא הוכמן, אני לא מכיר אותו אבל חבר שלי מכיר אותו, אני לא יודע מאיפה.

"גיא הוכמן עצר אותנו ואמר לנו בואו נעשה 'קטע'. הוא הלך שם עם הדגל, עם המסריטים שלו, והוא אמר לנו 'בואו נעשה קטע בהסרטה'".

הצעיר הוסיף והסביר כי חשב שמדובר בחלק מסרטון סאטירי אותו מבקש הוכמן להפיק: "אנחנו חשבנו שכמו שיש לו הרבה קטעים שהוא מעלה לפייסבוק ומפיץ בוואטספ, זה עוד קטע סאטירי שהוא הולך לעשות, ואמרנו לעצמנו בוא נזרום עם זה. תכננו בדיוק מאיפה הוא יבוא, מאיפה אנחנו נגיע. עשינו את זה פעם אחת, עוד לא שברנו את הדגל, זה לא יצא הכי טוב. אז עשינו את זה פעם נוספת ושברתי את הדגל".

הוא ממשיך לתאר את שהתרחש: "לאחר כמה ימים, ביום חמישי בלילה, פתאום אני שומע שרשת פרסמה תצלום שרואים רוכב אופנוע שובר דגל, לא בקטע סאטירי ולא בשום קטע כזה או אחר. זה היה ממש בקטע איך לבייש את החרדים בצורה גסה ואכזרית, שזה דבר שלא היה, זו הצגה שקרית לגמרי", הוא אומר בלהט.

"אני מאוד מתפלא על 'רשת'", תקף הצעיר. "טלוויזיה זה דבר שאמור להיות אמין. ברגע שמשדרים לציבור חדשות שאינם אמינות אי אפשר לדעת אם לא מפברקים לנו עוד דברים".

צפו בחדשות 'צופיה', הממיר הכשר של הידברות:

 

תגיות:בני ברקדגל ישראלחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה