חדשות יהדות

חסד אמיתי: הסעה חינם למשפחותיהם של חולי סרטן

יוזמה חדשה ומבורכת: הסעה חינם עבור משפחות החולים, על מנת להקל עליהם לבקר את יקירם

  • א' אייר התשע"ז
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הקושי העצום המוטל על כתפי המשפחות כאשר אחד מבני המשפחה חולה ומאושפז בבית החולים – קשה מנשוא. התמודדות עם נטל הנסיעות מבית החולים ואליו, נטל תשלום הוצאות הנסיעה  הנדרש  לנסיעה  בתחבורה ציבורית או פרטית הוא גבוה מאוד. קובי חן, שהבחין כי בשל הקשיים הללו חולים רבים אינם זוכים לביקוריהם של בני משפחותיהם החליט לפתוח פרויקט חסד חדש: הסעה חינם לבני משפחת החולה.

חן, בעל חברת ההסעות 'חן תיירות ונופש', יזם את פרויקט החסד לרפואת אחיו, המתמודד בגבורה מזה 20 שנה עם מחלת הסרטן.

המיזם נקרא 'שירות עזר לחולה', ובמסגרתו מוצע שירות חינם למשפחות שקרוב משפחתם  מאושפז בבית חולים עקב מחלת הסרטן. השירות כולל מיניבוס של 20 מקומות ונהג שיקח את משפחתו וחבריו של החולה לבקר את יקירם בבית החולים - ללא עלות.

"המיניבוס של החברה יעמוד לשירות משפחות אשר רוצים להגיע לבקר יקיריהם, ומוגבל מעשרה ועד 20 נוסעים", מסביר חן. "השירות ניתן רק בעיר בני ברק אל בתי החולים שבסביבה: מעיני הישועה, תל השומר, בלינסון ואיכילוב.

חן מספר על העומד מאחורי המיזם: "אחי חולה כבר 20 שנה בסרטן, לסירוגין. אני יושב אתו שעות בבית חולים, ורואה חולים ללא מבקרים, מיואשים מדוכאים. הייאוש הזה מזרז את המוות פי כמה, ומנגד שמחה משמידה את המחלה הזאת, ובשביל להיות שמח צריך תקווה ועידוד. ולכן החלטתי להירתם לעניין. גייסתי גם חברים ויש לנו עתה כבר ארבעה מתנדבים, נהגי הסעות עם מיניבוסים שמוכנים לנדב את מקור פרנסתם עבור העזרה הזו לחולים ומשפחותיהם".

"ביקור החולה מצריך מהמשפחה משאבים לא קלים", מוסיף חן. "הן בזמן והן ביכולת ההגעה לבית החולים, בפרט למשפחות גדולות או כאשר אין רכב למשפחה. לכן החלטתי להשיק שירות עזר לחולה, ללא עלות, חינם, לרפואת אחי".

זקוקים להסעה? תאמו 24 שעות לפני הביקור במספר: 03-5705072 

תגיות:חולי סרטןהסעהחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה