תפילות מיוחדות

תפילה להתחדשות

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם! זכה אותי להתרגש מהדברים כמו שהתרגשתי פעם, כשהתחלתי את התשובה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם! תעזור לי לשכוח שגם הרצון שלי חשוב, אפילו שאני לא מצליח.  כי הרבה פעמים אני רוצה וזה לא יוצא, אני מתפלל ושום דבר לא זז, במקום שזה יהיה קצת יותר טוב, זה לפעמים נהיה יותר גרוע.

אז במקום להתייאש, במקום להרגיש חסר אונים כי כל מה שאני מנסה לא עוזר, במקום זה תעזור לי אבא לזכור ולשמוח ברצון הקדוש שלי ולחזור שוב ושוב אבל אני רוצה... אני רוצה... אני רוצה...

 

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם! זכה אותי להתרגש מהדברים כמו שהתרגשתי פעם, כשהתחלתי את התשובה.

אל תתן לי להתרגל. אל תתן לי להתקרר. זכה אותי לומר כל בוקר בהתחלת התפילה את סיפור העקדה ולבכות כמו תינוק, כמו בפעם הראשונה כשהתפללתי שחרית. זכה אותי להסתכל על כל אברך פשוט שהולך עם מגבעת וחליפה כאילו הוא רב חשוב, כמו שהיה בהתחלה. זכה אותי לנסוע כל ערב ראש חודש לקברי צדיקים בצפון, לרוץ בהתרגשות מציון לציון ולחזור בלילה מאוחר, חדש לגמרי, כאילו זרקת עלי מים זכים וטהורים ממרום. כמו שהיה בשנים הראשונות.

זכה אותי להגיע לשדה גם בליל שבת, , ללכת ברגל, לעבור דרך הרחובות שכל השבוע נראים אפורים ומאובקים ולראות איך הכל מתנוצץ, איך הכל משובץ ביהלומים ואבנים טובות, כאילו הולכים בדרכים אחרות לגמרי.

זכה אותי שיהיה לי לפעמים בית כנסת פרטי, שאני נכנס ונועל את הדלת מבפנים, ועושה קצת חושך, ונדבק לפרוכת ומדבר אליך דיבורים חמים של אהבה. ואם הארון פתוח, אז מכניס לשם את הראש, נושם אויר של ספרי תורה ולא רוצה לצאת.

זכה אותי לרקוד לכבודך בשדה, וגם בבית, כמו פעם, בהתלהבות, בשמחה, עם מחיאות כפים סוערות, וניתורים באויר, לא כמו הריקודים של היום שמזכירים הליכה יותר מאשר ריקוד.

זכה אותי ללכת ברחובות בית ישראל ומאה שערים ולהרגיש את אותה קדושה נפלאה שכל כך הקסימה אותי כשעוד לא גרתי בסביבה הזו, כשרק הסתכלתי מרחוק והתחננתי אליך שגם אני רוצה לגור פה.

זכה אותי לסוע לאומן, לרבנו הקדוש, בהתרגשות, ביראה ושמחה עצומה, כמו הנסיעה הראשונה.

ריבונו של עולם! אל תתן לי להתרגל, להתקרר, להתעייף, להזדקן, אני רוצה לבעור אליך כמו פעם.

לרכישת הספר "אור האמונה – ליקוט תפילות"

תגיות:תפילההתחדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה