חדשות יהדות

הדמעות זולגות ללא שליטה: חיים מרדכי נושם בכוחות עצמו

עם ישראל קרע שערי שמים, והתפילות נענו: חיים מרדכי נושם בכוחות עצמו וחל שיפור משמעותי ומופלא במצב הלב. אנא המשיכו להתפלל

  • כ"ח ניסן התשע"ז
אא

כוחן של תפילות: שבועות ארוכים מעתיר עם ישראל בתפילה עבור התינוק חיים מרדכי בן גיטל לרפואה שלמה, וקרן אור גלויה נראית בקצה המנהרה. ברחמי שמים גלויים, נגמל חיים מרדכי מההנשמה אליה נזקק בחודשיים האחרונים, וכעת הוא נושם בכוחות עצמו.

התמונה שלעיל צולמה בכ"ג ניסן, לפני ימים ספורים, מדברת יותר מאלף מילים. "חשוב לי להדגיש שהנס הוא לא רק החזרה לחיים ונשימה עצמאית, אלא שימו לב למבט הנפלא שלו ממש כמו בעבר", אומרת אמו, גיטי.

בשעות אלו נאבקים הרופאים על כף ידו הימנית של חיים מרדכי, ואמו פרסמה את המכתב הבא, שנכתב בדם לבה: "יהודים יקרים! בזכות התפילות שלכם, חיים מרדכי בן גיטל הצליח להיגמל מההנשמה והוא נושם מדהים בכוחות עצמו, ויש שיפור ניסי ומופלא במצב הלב", היא פותחת את המכתב ומודה לעם ישראל על התפילות.

"אך, כרגע נאבקים על המשך קיומה של כף יד ימין שלו  שנמצאת בסכנת קטיעה מוחשית. אנא, אל תעמדו מנגד", היא מתחננת. "המשיכו לקרוע שערי שמיים לרפואתו, כי רק התפילות הן מה שיעזור כאן. העבירו למי שאתם יכולים, תזכו למצוות!!!!", מסתיים המכתב המרטיט.

במשך החודשים האחרונים הגיע השם ''חיים מרדכי בן גיטל'' לכל רחבי העולם היהודי וזעזע מיליוני לבבות. הרופאים לא האמינו שישרוד, אבל כוח הרצון המדהים של התינוק הפצפון וכוח האמונה של הוריו ממשיכים להפתיע את כולם.

"ראינו ניסים גלויים", אומרת אמו. "אין לי ספק שהישועות שראינו הן בזכות כוחן של התפילות. הפצנו בכל מקום אפשרי בעולם את שמו לתפילה. לפרקי התהילים ולתפילות מעומק הלב יש כוח עצום. כמו כן, כל מעשה קטן לרפואתו שווה המון. אין לי ספק שאישה שמקבלת על עצמה קבלה טובה למען ילד יהודי שהיא בכלל לא מכירה – קורעת שערי שמים", היא ממשיכה

"אנחנו מקבלים בלי סוף מיילים ודיווחים מכל העולם על תפילות בכל מקום אפשרי, על הפרשות חלה ועל קבלות טובות שאנשים קיבלו למענו. זהו ילד של תפילות, ילד של כל עם ישראל. יש לנו גם את הברכה שקיבלנו מכ"ק האדמו"ר מנדבורנא, שלאורו אנחנו הולכים, שהוא הרבה שלנו. אנו רואים שקרו ניסים גדולים ומאמינים שיקרו הלאה ניסים גלויים. באחד הימים, כאשר שוחחנו עם האדמו"ר, הוא גם ברך אותנו בזו הלשון: 'מי שעשה ניסים לאבותינו הוא יעשה לנו ניסים', ואנו באמת ובתמים מאמינים שיקרה נס גדול".

גיטי מוסיפה באמונה ללא עוררין: "אנחנו מרגישים שהילד הוא לא רק שלנו, הוא של כל עם ישראל. הקב"ה רק רוצה את התפילות שלנו. ואם רק נאמין בו ונבקש – נראה ניסים גלויים".

ניתן להוריד את כרטיסיות המבצעשיזמו הוריו של הקטן, לחלק לילדים (וגם למבוגרים) ולהתחזק באמירת ברכת "אשר יצר" בקול ובכוונה.

אנא עשו חסד והתפללו לרפואתו השלמה של חיים מרדכי בן גיטל בתוך שאר חולי ישראל:

פרק ו'

(א) לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יְהוָה אַל בְּאַפְּךָ תוֹכִיחֵנִי וְאַל בַּחֲמָתְךָ תְיַסְּרֵנִי. (ג) חָנֵּנִי יְהוָה כִּי אֻמְלַל אָנִי רְפָאֵנִי יְהוָה כִּי נִבְהֲלוּ עֲצָמָי. (ד) וְנַפְשִׁי נִבְהֲלָה מְאֹד ואת (וְאַתָּה) יְהוָה עַד מָתָי. (ה) שׁוּבָה יְהוָה חַלְּצָה נַפְשִׁי הוֹשִׁיעֵנִי לְמַעַן חַסְדֶּךָ. (ו) כִּי אֵין בַּמָּוֶת זִכְרֶךָ בִּשְׁאוֹל מִי יוֹדֶה לָּךְ. (ז) יָגַעְתִּי בְּאַנְחָתִי אַשְׂחֶה בְכָל לַיְלָה מִטָּתִי בְּדִמְעָתִי עַרְשִׂי אַמְסֶה. (ח) עָשְׁשָׁה מִכַּעַס עֵינִי עָתְקָה בְּכָל צוֹרְרָי. (ט) סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְהוָה קוֹל בִּכְיִי. (י) שָׁמַע יְהוָה תְּחִנָּתִי יְהוָה תְּפִלָּתִי יִקָּח. (יא) יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע.

פרק כ'

(א) לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד. (ב) יַעַנְךָ יְהוָה בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. (ג) יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ. (ד) יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. (ה) יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. (ו) נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְהוָה כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. (ז) עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ. (ח) אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. (ט) הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד. (י) יְהוָה הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.

פרק קמ"ב

(א) מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה. (ב) קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן. (ג) אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד. (ד) בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי. (ה) הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי. (ו) זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים. (ז) הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי. (ח) הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי.

ראוי להוסיף את התפילה הבאה:

"יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו, שבזכות מזמורי התהילים אשר אמרתי לפניך, תחוס ותחמול ותרחם על עבדך חיים מרדכי בן גיטל, ותרפאהו רפואה שלמה רפואת הנפש ורפואת הגוף, ותעלה ארוכה ומרפא לכל תחלואיו ולכל מכאוביו ולכל מכותיו, ותיתן לו כח ובריאות וחוזק ואומץ בכל אבריו וגידיו, ותצילהו מכל חולי ומחלה, ותצילהו מכל מכה וכאב, ותבטל מעליו כל גזרות קשות ורעות, ותרחמהו ותחייהו חיים ארוכים טובים ומתוקנים, ותברכהו לחיים ארוכים טובים ומתוקנים ולשלום, ותקיים בו הברכות אשר ציוות את אהרן ואת בניו לברך את עמך ישראל באהבה ככתוב בתורה: "יברכך ה' וישמרך. יאר ה' פניו אליך ויחונך. ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם".

"קל נא, רפא נא לעבדך חיים מרדכי בן גיטל, קל נא, רפא נא לעבדך חיים מרדכי בן גיטל, קל נא, רפא נא לעבדך חיים מרדכי בן גיטל, סעדני ואושעה. ה' הושיעה המלך יעננו ביום קראנו. יהיו לרצון אמרי פי והגיון ליבי לפניך ה' צורי וגואלי".

תגיות:רפואה שלמהחיים מרדכי בן גיטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה