חדשות בארץ

סוף עצוב: נמצאה גופת הנעדר השלישי שטבע בכינרת

סוף עצוב בכנרת: אותרה גופתו של איתמר אוחנה בן ה-19, הנעדר השלישי מבין שלושת הנעדרים שנסחפו למעמקי הים

איתמר אוחנה ז"ל, מקריית שמונה איתמר אוחנה ז"ל, מקריית שמונה
אא

הטרגדיה בכינרת: היום (ג') הובאו למנוחות שני הנעדרים לירון כראדי ונחמן איטח, שגופותיהם התגלו אמש במעמקים, לאחר שנסחפו בעודם שרועים על מזרני ים. בשעות האחרונות, לאחר מאמצי חיפוש ממוקדים באזור הטביעה, אותרה גופה נוספת, ככל הנראה של הנעדר השלישי - איתמר אוחנה בן ה-19 מקריית שמונה. 

גופתו של אוחנה נתגלתה באמצעות סונאר של חיל הים ונמשתה על ידי צוות צוללנים מיוחד. לאחר מכן, הועברה הגופה בספינה של השיטור ימי, לבסיס במשטרת דגניה - לשם נקראו גם הוריו אוחנה, לצורך זיהוי בנם. 

יצוין כי אתמול (ב') בצאת החג, אביו של אוחנה העלה סרטון לעמוד הפייסבוק שלו, ובו הביע עמדה נחרצת וביטחון גמור שגופת בנו תימצא עוד היום, זאת בעקבות סימן שראה, לדבריו, בפרשת השבוע.

"שמעון אוחנה היה משוכנע בזה בכל כוחו. 'היום אנחנו יוצאים מכאן עם איתמר', הוא אמר לי בבוקר וסיפר עד כמה שמח לדעת שהם נותרו האחרונים. 'שתי המשפחות האחרות היו מפורקות מצער, ולא עמדו בזה עוד. התפללתי שילדיהם ימצאו ראשונים, וידעתי שאחר כך גם איתמר יימצא'", כך כתב בעמוד הפייסבוק שלו יאיר קראוס, כתב ב-Nrg. "ואולי בכלל הכל בזכות הסבתא רחל בת ה-87, שהגיעה היום לבקר את בני משפחתה בחוף. היא שכלה את בנה כשהיה בן 19, וכעת איבדה גם נכד בן 19. הדמעות שזלגו מעיניה אל חלוקי הכנרת, היו חייבות להרעיד את האדמה ולהכריח אותה להוציא את שלקחה. 

"הבטחתי לשמעון ורחל שאנחנו נתראה שוב היום או מחר. 'נפגש בעצב' אמרתי, על משקל האיחול 'נפגש בשמחות', וחשבתי שכמה שזה הזוי שזו התפילה שנשאנו כולנו - להיפגש שוב כמה שיותר מהר, בעצב הגדול בלוויתו של הבן. בשורת האיוב על מציאת איתמר בכנרת, היא גם בשורת ההתרה העצומה שלה חיכו בני המשפחה, וכולנו", סיים. 

***

בסרטון שפורסם בשעות הערב בפייסבוק, חננאל אוחנה, אחיו של איתמר אוחנה ז"ל - הביע את תודתו למאות המתנדבים שהשתתפו בחיפושים אחר איתמר ואמר: "אנו מודיעים בצער רב וביגון קודר, על פטירתו של אחי איתמר. הוא יצא מהמים. התחושות כעת הן קשות. לפני שיצאנו מהמים, לא ידענו אם אנחנו רוצים שיצא. כעת אנחנו יודעים בוודאות שהוא לא איתנו. צריך להשלים עם זה ולהמשיך את החיים. אנחנו רוצים לומר תודה לכל עם ישראל, לכל התורמים שהיו לצדנו מהתחלה ועד הסוף. אנחנו שולחים תנחומים לשתי המשפחות האחרות - משפחת כראדי ומשפחת איטח, ומקווים לבשורות טובות לעם ישראל".

תגיות:מוותצעיריםכנרתנעדריםאסוןטביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה