חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: צנתור מוצלח בוצע בתינוקת בת שלושה ימים

בעלות הברית ידעו על זוועות השואה יותר משנתיים ולא פעלו, 700 מחבלים פתחו שבשיתת רעב, וסעיף ביטול בעסקת הצוללות. כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

אסון ההיסחפות בכינרת: נמצאו גופותיהם של שניים מתוך שלושת הנעדרים. הגופות אותרו באמצעות סונאר של חיל הים, שהצליח לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי. להרחבה, לחצו כאן.

סעיף ביטול בעסקת הצוללותישראל וגרמניה סיכמו כי אם חקירת המשטרה בפרשת הצוללות תעלה ראיות לשחיתות, תבוטל עסקת הרכש עליה הכריז ראש הממשלה בסוף השנה שעברה.

1200 מחבלים פתחו בשביתת רעב: רוב האסירים הם אנשי פתח והחזית העממית, ואליהם הצטרפו מעט אנשי חמאס. את השביתה מוביל מרואן ברגותי.

צנתור נדיר בוצע בהצלחה בתינוקת בת שלושה ימים: תינוקת בת שלושה ימים אובחנה עם קריש דם בווריד הראשי בבטן ובוורידים שמנקזים את הכליות. צנתור משולב שלא תואר עד היום בתינוקת כה צעירה, הציל את כליותיה מאי ספיקה והיא שוחררה במצב טוב לביתה.

 

חוץ

הוואי מתכוננת למכת גרעין קוריאנית: מחוקקים במדינת הוואי החליטו לבנות מקלטים להגנה מנשורת, ותשתיות נוספות להתמודדות עם פצצה גרעינית, אם תשוגר מצפון קוריאה.

"בעלות הברית ידעו על זוועות השואה יותר משנתיים - ולא פעלו": ספר חדש המבוסס על מסמכים סודיים של האו"ם שנחשפו רק לאחרונה מגלה כי ארה"ב, בריטניה ומדינות הגוש הסובייטי היו מודעות לרצח של לפחות 2 מיליון יהודים כבר בסוף שנת 1940. הסירוב הבריטי לקלוט מהגרים ואנטישמים במחלקת המדינה האמריקנית מנעו פעולה מוקדמת.

 

מזג האוויר

היום: נאה עם עליה קלה בטמפרטורות. הלילה: מעונן חלקית עד מעונן עם עננים נמוכים

רביעי: נאה, הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר.

חמישי: נאה, הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר.

שישי: נאה. הטמפרטורות יעלו במידה ניכרת. חם מהרגיל עד שרבי.

תגיות:כותרות ב-60 שניותכנרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה