חדשות בארץ

חושך בים הכנרת: נמצאו גופותיהם של שניים מתוך שלושת הנעדרים

גופותיהם של שניים מתוך שלושת הנעדרים בכנרת אותרו באמצעות סונאר של חיל הים, שהצליח לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי

  • כ"ב ניסן התשע"ז
החיפושים אחרי הנעדרים בכנרת (צילום: דוברות המשטרה)החיפושים אחרי הנעדרים בכנרת (צילום: דוברות המשטרה)
אא

גופותיהם של שניים מתוך שלושת הנעדרים בכנרת אותרו וזוהו על ידי בני משפחותיהם. הנעדרים שזוהו: לירון כראדי בן 17 ז"ל, ונחמן איטח בן 21 ז"ל. הנעדר השלישי, איתמר אוחנה, עדיין לא אותר.

ציוד מתקדם סייע בחיפושי הנעדרים. המשטרה שכרה סירת דיג ועליה הותקן סונאר וציוד משוכלל נוסף של חיל הים, שהצליח לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי.

הגופות הועברו אל החוף ומשם אל תחנת המשטרה המקומית שם זיהו בני המשפחות את גופות יקיריהם. במקביל, נמשכים המאמצים לאתר את הנעדר השלישי שעדיין לא נמצא.

בהודעת המשטרה אמש (שני) נאמר: "הסתיימה מלאכת זיהוי הנעדרים על ידי בני המשפחה. הנעדרים שזוהו: לירון כראדי בן 17 ז"ל, ונחמן איטח בן 21 ז"ל. משטרת ישראל תמשיך במאמצי החיפוש עם כלל הכוחות והאמצעים עד לאיתור הנעדר השלישי. אנו משתתפים בצער המשפחות".

עוד נאמר בהודעת המשטרה כי: "העובדה שהגופות נמצאו בתוך התיחום שסומן באמצעות ממצאי החקירה המורכבת, מוכיחה שסדר הפעולות לניהול החיפושים התבצע בצורה מיטבית, וכי טרם הסתיימה סריקת כל השטח שתוחם".

"במסגרת החיפושים אחר שלושת הנעדרים בכנרת, כלל המאמצים הובילו למציאת שתי גופות באזור בו התמקדו החיפושים. ספינה מתאימה שנשכרה על ידי משטרת ישראל שעליה הותקן סונאר וציוד מתקדם נוסף של חיל הים הצליחו לסמן עבור הצוללנים את מיקום הגופות ולאפשר להביא אותם לחוף לצורך זיהוי.

"משטרת ישראל המפקדת על כלל מאמצי החיפוש בימים האחרונים מאז היעדרות הצעירים  והזוכה לשיתוף פעולה הדוק עם צה"ל וכוחות ההצלה האחרים, תמשיך במאמצי החיפוש בניסיון לאתר את כלל הנעדרים", ציינה המשטרה בהודעתה.

האסון אירע ביום רביעי שעבר, היום הראשון של חול המועד, כאשר השלושה נסחפו אל עומק הכינרת. מאז נעשו מאמצים לאתרם על ידי יחידת הצוללנים של המשטרה, זק"א ומאות מתנדבים שנטלו חלק בחיפושים.

תגיות:כנרתנעדריםטביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה