סגולות

גרים בצפון? קבלו סגולה מיוחדת לי"ג בניסן

סגולה מיוחדת לי"ג בניסן, יום ההילולא של רבי יוסף קארו: לעלות על קברו בבית העלמין העתיק בצפת ולבקש בקשה אחת בלבד

  • י"ב ניסן התשע"ט
קברו של מרן הבית יוסף בצפתקברו של מרן הבית יוסף בצפת
אא

מחר, יום חמישי י"ג בניסן, חל יום ההילולא של מרן ר' יוסף קארו בן רבנו אפרים. יום פטירתו של גדול העולם חל בערב פסח שהוא זמן לחוץ מאוד לא רבים האנשים העולים לקברו, ובענין זה ציין הרב אליהו עמר סגולה יחודית ובדוקה: מי שיעלה לקברו ביום פטירתו למרות כל הלחץ שיש ביום זה והמאמץ בהגעה לקברו, יתפלל שם ויבקש בקשה אחת מובטח לו שהיא תענה.

צפו בדבריו של הרב אליהו עמר:

רבי יוסף קארו - מחבר ספר "בית יוסף". חי במאה ה-15 בעיר צפת, חיבר ספרים רבים על כל חלקי התורה, אך התפרסם במיוחד בחיבורו "שולחן ערוך", אחד הספרים החשובים ביותר בעולם היהודי, עליו מושתתת כל הפסיקה היהודית.

בספר זה קיבץ רבי יוסף קארו את ההלכות מספריהם של הפוסקים בהסטוריה היהודית ובראשם הרמב"ם, הרא"ש והרי"ף לספר הלכתי אחד מסוכם ומסודר לתועלת הרוצה לקבל הלכה ברורה ופסוקה.

במהלך חייו זכה להתגלות מגיד (מלאך) מן השמים שגילה לו סודות ופירושים על התורה (רבי יוסף קארו כתב ספר בשם "מגיד מישרים" בו מובאים הדברים שגילה לו המלאך), כמו כן ציווה עליו המגיד לעלות לארץ ישראל ולהקים בה את מוקד תורה. המלאך גילה לו שבשמים מסכימים עם פסקי ההלכות שלו.

בזמן חיבורו הגדול היו שלושה גדולים בשם יוסף (רבי יוסף קארו, רבי יוסף בן לב ור' יוסף טאיטצ'ק) שהיו ראויים לכתוב את ספר השולחן ערוך, אך בשמים בחרו שר' יוסף קארו יחבר את הספר עקב היותו עניו וצנוע יותר מכולם.

הרב משה בן שמעון מתפלל עבור הגולשים והצופים בהידברות, בקברו של רבי יוסף קארו. צפו:

אפשר להצטרף לתפילה גם מהבית. הערב, אור לי"ג בניסן, הדליקו נר לעילוי נשמתו של רב יוסף בן אפרים, ושאו תפילה לבורא עולם. ויהי רצון שיתקבלו התפילות ברצון.

תגיות:הרב יוסף קארושולחן ערוךבית יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה